GYIK

Böngésszen a gyakran felmerülő kérdések között.

NetDoktor:

  • Bármilyen internetes böngészőből és eszközről elérem a programot?

    Bármiyen asztali és mobil eszközön, operációs rendszeren (Windows, Linux, Android, iOS) egy internetes böngészőn keresztül elérhető a NetDoktort.

  • Mi a NetDoktor?

    Webes medikai rendszer háziorvosoknak, üzemorvosoknak, magánorvosoknak, fogorvosoknak amelyet sok száz orvos felhasználói tapasztalata és igénye, illetve közel 30 éves orvosinformatikai piacismeret alapján alkottunk meg a legmodernebb technológiai alapokon.

Mobil alkalmazások:

  • Mi az a NetDoktor páciens mobil alkalmazás?

    Saját és akár gyermekei vagy idős szülei egészség-adatait kezelheti a NetDoktor páciens mobil alkalmazásában. A NetDoktor orvosi szoftvert használó orvosához tud időpontot foglalni felirathatja állandóan szedett gyógyszereit. Bővebben

NetDoktor orvos alkalmazás:

  • Mi az a NetDoktor orvos mobil alkalmazás?

    Egészségügyi dolgozók számára fejlesztett mobil alkalmazás. A NetDoktor orvos alkalmazás főbb funkció szkennelés, alírás csatolása dokumentumokra és a diktafon funkció. Bővebben

Modulok:

  • A NetDoktor tud számlát kiállítani?

    A NetDoktor alap csomagja nem tartalmazza a számlakíállítási lehetőséget. A számlázó modul használata külön szerződéshez kötött. A Felhasználónak először az on-line számla szolgáltatóval, azaz a Szamlazz.hu-val vagy a Billingoval kell szerződést kötnie és számlázó csomagot választania (ez lehet ingyenes csomag is). Ezt megteheti a Számlázz.hu, Billingo.hu weboldalán. Ott kap egy úgynevezett API-kulcsot, amit majd a NetDoktor szoftver Beállítások/Külső rendszerek/Számlázási beállítások részen kell megadni. Ebben kollégáink segítségére lesznek. Több fiók és így több kulcs is kezelhető.Ezek után a NetDoktor Fiók részen kell jeleznie, hogy szeretné bekapcsoltatni a NetDoktor Számlázó Modult.

  • Van ingyenes kipróbálási lehetőség?

    Minden modulunk egy hónapig díjmentesen kipróbálható. NetDoktor Modulok.

Együttműködéssel kapcsolatos kérdések:

  • Kapok segítségek ha elakadok a szoftver használata közben?

    Minden ügyfelünknek külön személyes kapcsolattartót biztosítunk. Minden ügyfelünket visszahívjuk:

    Elérhetőségeink:

    Hétfőtől - Csütörtökig: 08:00 - 16:30 és Ügyelet: 16:30 - 20:00

    Péntek: 08:00 - 14:00 és Ügyelet: 14:00 - 20:00

Support és szoftver átállással kapcsolatos kérdések:

  • A távsegítséghez szükséges programot hol tudom letölteni?

    A supportos killégák az Ön engedélyével az Anydesk szoftverrel tudnak belépni számítógébe. Az Anydeski az alábbi linken ingyenesen letölthető és teleépítés nélkül is indítható.

  • Kipróbálás céljából szeretnék demo programot vagy próba konvertálást, hogyan tudom igényelni?

    NetDoktor demo program és próbakonvertálás igénylése esetén írjon nekünk emailt vagy kattintson az alábbi linkre. Ha próbakonvertálást szeretne írja meg nekünk, hogy jelenleg milyen szoftvert használ és a munkatársaink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.

  • Mi a külömbség a demo hozzáférés a próbakonvertálás között?

    A NetDoktor demo programban nem valós személyek adatai találhatóak. Míg a próbakonvertálásnak célja, hogy a jelenleg használt szoftveréből az átkonvertált adatállományát a NetDoktroban megtekintse. Ha a próbakonvertálásábam problémát hiányosságot észlel azt jelezze felénk. Célunk, hogy az éles indulásig minden adathiányosságra fényderüljün és a hiányzó adatokat a segítségével a munkatársaink pótólni tudják. Mind a két típusú programban lehetősége van gyakorolni és a segítségünkel megismerni a NetDoktort.

Váltson NetDoktorra!

Kérje kötelezettségmentes, ingyenes bemutatónkat.
Maximális támogatással!