A laikusok számára bizonyára nehezen hihető, hogy egy rendelés alatt gyakran kétszáznál is több telefonhívás fut be egy-egy rendelőbe. Vagyis kétszáz körüli hívást kellene az orvosnak és az asszisztensnek megbízhatóan kezelni, miközben a rendelőben megjelent betegeket is el kell látniuk. A rendelési idő alatt lebonyolított telefonhívások jó részét a praxisban le sem tudják dokumentálni telemedicinális ellátásként, mert arra már nincs kapacitás. Ezért a jelentésekben szereplő adatok meg sem közelítik a valós betegforgalmat.
Milyen alternatív lehetőség van a betegek megkereséseinek a fogadására? Hogyan automatizálható a telemedicinális ellátások adminisztrációja?
A NetDoktor lehetővé teszi, hogy a személyes beteg-orvos kapcsolatot nem igénylő adminisztrációs feladatok automatikusan távolról megtörténjenek, és az orvosok sokkal több információval rendelkezzenek a betegeikről és a betegek is sokkal tájékozottabbak legyenek.
Ha a páciens a kérésével, vagy kérdésével a NetDoktor applikáción vagy a NetDokotor praxis weboldalon keresztül fordul az orvosához, akkor az közvetlen a NetDoktor orvosi szoftverbe fut be, és automatikusan adminisztrálásra kerül. A megkeresések fogadásához a szoftver Kommunikációs moduljának aktiválása szükséges.
A NetDoktor Páciens Applikáció a Google Play áruházból illetve az App Store-ból ingyenesen letölthető. A váróban is elhelyezhető tájékoztató az alkalmazás használatáról ITT tölthető le.
Az orvos néhány gombnyomással „meghívót” is küldhet a pácienseinek a NetDoktor lakossági szolgáltatásainak használatára. Az Extra Kommunikációs Modulban minden páciensének generálni tud egy egyedi QR kódot, amelyet kiküldhet az érintett e-mail címére. Ehhez egy e-mail sablon is rendelkezésére áll a programban, ami tartalmazza a páciens számára szükséges utasításokat. A kód beolvasását követően a kapcsolat a páciens és az orvos között azonnal létrejön.
A QR kód elküldéséről bővebben >>>
A NetDoktor már jóval több, mint egy medikai szoftver. Ma már medikai rendszer, mely több tízezer háztartásban otthon van. A NetDoktor Páciens applikációján keresztül több százezer állandó gyógyszerfelírási igény beküldés, orvosi vizsgálatra történő időpontfoglalás, konzultáció és dokumentum le- illetve feltöltése valósult már meg. A lakossági mobil applikációt alkalmazó praxisokban jelentősen csökkent a személyes orvos-beteg találkozás, és vált gördülékenyebbé a betegellátás és az adminisztráció.
Amennyiben Önnek is szüksége lenne egy a napi feladatok ellátását hatékonyan támogató medikai szoftverre, vegye fel velünk a kapcsolatot!