AI alkalmazása az ügyféltámogatásban

AI alkalmazása az ügyféltámogatásban

A DeriCom fejlesztői az elmúlt néhány évben több alkalommal is részt vettek mesterséges intelligenciát (AI) alkalmazó fejlesztésekben. Az  AI számos területen képes növelni és hatékonyabbá tenni a szakdiagnosztikai kapacitást. Jó példa erre az #AIPDerm dermatológiai alkalmazás.  Az alkalmazás mögött lévő különböző bőrelváltozások felvételeit tartalmazó adatbázis és a páciensekhez kapcsolódó  részletes adatok alapján a mesterséges intelligencia  képes felismerni és diagnosztizálni számos dermatológiai elváltozást.

A cég jelen fejlesztéseinek egyike, hogy a mesterséges intelligenciát bevezesse a szoftver üzemeltetés területén is.

A fejlesztés célja, hogy megkönnyítse az ügyfélszolgálat munkáját, és egyben csökkentse a humánerőforrás igényt. Az AI bevezetésével az ügyféltámogatást végző kollégáknak csak a valóban komplex problémákkal kell foglalkozni. Ideális esetben a mesterséges inteligencia növelheti a felhasználók elégedettségét is, amennyiben az gyorsabban tud választ adni a szoftver működésével kapcsolatos kérdéseikre a vonal túlsó oldalán lévő embernél, aki természetesen csak munkaidőben érhető el, és sokszor csak az ideálisnál hosszabb várakozási idő után.

A NetDoktor ügyfélszolgálatát támogató mesterséges intelligenciát használó alkalmazás a Netti nevet kapta.

A programozók felkészítik Nettit arra, hogy a felmerülő hibajegyekre azonnali válaszokat adjon, jelentősen megkönnyítve ezzel az orvosok és asszisztensek munkáját. Netti gyors és hatékony segítséget biztosít a gyakori problémákra, így a munkatársak válaszára nem szükséges várni. További előnye, hogy 0-24 órában, a hét minden napján elérhető.

A NetDoktorba beépítésre kerülő AI rendszer olyan problémák megoldásában fogja a felhasználókat hatékonyan támogatni, amelyek nem igényelnek emberi beavatkozást. A rendszer az interneten megtalálható információk mellett a NetDoktor Súgóban található tudásbázist is felhasználja a válaszadás során, így biztosítva a legmegfelelőbb megoldásokat a felhasználók számára.

Netti válaszait az ügyfelek értékelni is tudják, mely visszajelzések alapján a fejlesztők képesek a rendszert pontosítani. Netti mellett továbbra is elérhetők lesznek az ügyfélszolgálat munkatársai a megszokott formákban, telefonon, emailben és a Helpdesk felületen keresztül.

A DeriCom ezzel a fejlesztéssel szeretné tovább növelni az ügyféltámogatás színvonalát és sebességét, hiszen Netti a munkatársak által összegyűjtött sok éves tapasztalat és tudás alapján működik, és abban a pillanatban válaszol, amint a felhasználó feltette a kérdését.

Végezetül érdekességként egy felmérés a közelmúltból.  A Microsoft és a LinkedIn által a nyáron közzétette a 2024. évi Work Trend Index jelentés szerint a vállalati vezetők 79 százaléka egyetért azzal, hogy az AI bevezetése elengedhetetlen a versenyképesség megőrzéséhez, 55 százaléka aggódik amiatt, hogy a közel jövőben nem lesz elég alkalmas szakember bizonyos pozíciók betöltésére. Ugyanakkor azoknál a vállalatoknál, ahol már az AI jelen van, a munkavállalók 90 százaléka mondta azt, hogy az AI kezelhetőbbé teszi számukra a hatalmas munkaterhelést, sőt jobban élvezik a munkájukat. Szabó Péter, a Microsoft Magyarország ügyvezetője az alábbiakban összegezte a jelentés tanulságait: „A jelentés élesen világított rá arra, hogy a jövőben azoké lesz a kezdeményezés, akik átgondolják az AI-használatát, akik segítséget nyújtanak a munkavállalóiknak az AI-használatához, és akik ezzel meg tudják tartani a munkatársaikat.”

Amennyiben Önnek is szüksége lenne egy a napi feladatok ellátását hatékonyan támogató medikai szoftverre, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot!

További Blog

Váltson NetDoktorra!

Kérje kötelezettségmentes, ingyenes bemutatónkat.
Maximális támogatással!