AI asszisztens 0-24

AI asszisztens 0-24

A munkanapok átcsoportosításának köszönhetően, egy újabb hosszú hétvége áll előttünk. Május 2., péntek áthelyezett pihenőnap lesz, amit majd május 17-én, szombaton fogunk ledolgozni.  Ugyan így októberben és decemberben is lesznek átcsoportosított munkanapok.

Az áthelyezett pihenőnapokon ügyfélszolgálatunk nem lesz elérhető. Ám ha sürgős segítségre lenne szükség a NetDoktor szoftver használatához, akkor a szoftverbe beépített AI asszisztenshez bármikor fordulhatnak.

Netti a NetDoktor AI asszisztense

A NetDoktor ügyfélszolgálatát támogató mesterséges intelligenciát használó alkalmazás 2024 őszén debütált. Fejlesztőitől a Netti nevet kapta.

Netti folyamatosan tanul. Minél több kérdést kap, annál szerteágazóbb és pontosabb válaszokat fog tudni a jövőben adni a felmerülő problémákra.

Az AI bevezetésével az ügyféltámogatást végző kollégáknak csak a valóban komplex problémákkal kell foglalkozni. Ideális esetben a mesterséges inteligencia növelheti a felhasználók elégedettségét is, amennyiben az gyorsabban tud választ adni a szoftver működésével kapcsolatos kérdéseikre a vonal túlsó oldalán lévő embernél, aki természetesen csak munkaidőben érhető el, és sokszor csak az ideálisnál hosszabb várakozási idő után. Netti azonban gyors és hatékony segítséget biztosít a gyakori problémákra minden nap,  0-24 óráig.

Netti, a NetDoktor Súgó asszisztense

Ha a felhasználónak kérdése van, akkor első lépésben érdemes  a felső menüsorban található "Súgó"-t segítségül hívni. Itt ki lehet választani Nettit, és lehet tőle kérdezni a Netdoktor szoftverrel kapcsolatos témákban.

Netti, a NetDoktor Helpdesk ügyfélszolgálati asszisztense

A felhasználók a fenti menüsávban található Help menüponton keresztül is el tudják érni a NetDoktor Ai asszisztensét. A felugró ablakban lehet kiválasztani az adekvát kategóriát, majd megfogalmazni a kérdést. Netti rögtön felkínál egy választ, egy megoldási lehetőséget az adott problémára. Ha ez a válasz nem felel meg a felhasználónak, akkor egy következő lépésben lehetősége van az ügyfélszolgálatnak elküldeni a kérdést az “Ügyfélszolgálathoz fordulok” gombra történő kattintással. Az ügyfélszolgálat munkatársai a következő munkanapon, a beérkezés idejének és a probléma fontosságának függvényében igyekeznek mihamarabb válaszolni a kérdést beküldőnek.

Ha Ön is szeretne egy olyan medikai szoftvert, amely az egészségügyi ellátást a legmodernebb technológia segítségével támogatja, és hatékony megoldást kínál a napi feladatok kezelésére, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk! Cégünk személyre szabott megoldásokat kínál, amelyek segítenek az orvosi gyakorlatok és rendelők munkájának egyszerűsítésében, miközben biztosítják a legjobb orvosi eredményeket és a páciensbiztonságot.

További Blog

Váltson NetDoktorra!

Kérje kötelezettségmentes, ingyenes bemutatónkat.
Maximális támogatással!