Dolgozik, amikor más pihen – Ismerje meg Nettit!

Dolgozik, amikor más pihen – Ismerje meg Nettit!

Túl vagyunk egy négy napos hosszú hétvégén.  A munkanapok átcsoportosításának következtében május 2-án, pénteken ügyfélszolgálatunk telefonon nem volt elérhető. Azonban a NetDoktor szoftver használatát támogató  AI asszisztens, Netti ez idő alatt is üzemelt, és válaszolt a megkeresésekre.  Május 1-4. között hat felhasználó fordult segítségért Nettihez. Közülük csupán ketten küldték tovább a kérdésüket az ügyfélszolgálathoz, a többiek számára megfelelő volt az AI asszisztens válasza. Ez alapján persze nem vonható le általános következtetés, azonban, ha az elmúlt harminc nap adatait vesszük górcső alá, akkor is az látszik, hogy a megkeresések közel felét a mesterséges intelligencia már jól tudja kezelni. Ez részben annak köszönhető, hogy az ügyfélszolgálat munkatársai és fejlesztői folyamatosan pontosítják az AI által generált válaszokat, részben pedig annak, hogy a Nettit kérdező felhasználók egyre jobban, az AI számára érthető módon írják körül az adott problémájukat. Ezek együttes eredménye, hogy Netti, a 2024-es indulása óta egyre hatékonyabb segítséget képes nyújtani a program használatához, és az ügyféltámogatást végző kollégáknak csak a valóban komplex problémákkal kell foglalkozniuk. Arra bíztatjuk felhasználóinkat, hogy vegyenek részt Netti tudásának a bővítésében, tegyék fel neki kérdéseiket!

Netti, a NetDoktor Súgó asszisztense

Ha a felhasználónak kérdése van, akkor első lépésben érdemes  a felső menüsorban található "Súgó"-t segítségül hívni. Itt ki lehet választani Nettit, és lehet tőle kérdezni a Netdoktor szoftverrel kapcsolatos témákban.

Netti, a NetDoktor Helpdesk ügyfélszolgálati asszisztense

A felhasználók a fenti menüsávban található Help menüponton keresztül is el tudják érni a NetDoktor Ai asszisztensét. A felugró ablakban lehet kiválasztani az adekvát kategóriát, majd megfogalmazni a kérdést. Netti rögtön felkínál egy választ, egy megoldási lehetőséget az adott problémára. Ha ez a válasz nem felel meg a felhasználónak, akkor egy következő lépésben lehetősége van az ügyfélszolgálatnak elküldeni a kérdést az “Ügyfélszolgálathoz fordulok” gombra történő kattintással. Az ügyfélszolgálat munkatársai a következő munkanapon, a beérkezés idejének és a probléma fontosságának függvényében igyekeznek mihamarabb válaszolni a kérdést beküldőnek.

A DeriCom ezzel a fejlesztéssel szeretné tovább növelni az ügyféltámogatás színvonalát és sebességét, hiszen Netti a munkatársak által összegyűjtött sok éves tapasztalat és tudás alapján működik, és abban a pillanatban válaszol, amint a felhasználó feltette a kérdését.

Végezetül érdekességként egy felmérés a közelmúltból.  A  2024. évi Work Trend Index jelentés szerint a vállalati vezetők 79 százaléka egyetért azzal, hogy az AI bevezetése elengedhetetlen a versenyképesség megőrzéséhez, 55 százaléka aggódik amiatt, hogy a közeljövőben nem lesz elég alkalmas szakember bizonyos pozíciók betöltésére. Ugyanakkor azoknál a vállalatoknál, ahol már az AI jelen van, a munkavállalók 90 százaléka mondta azt, hogy az AI kezelhetőbbé teszi számukra a hatalmas munkaterhelést, sőt jobban élvezik a munkájukat.

Ha Ön is szeretne egy olyan medikai szoftvert, amely az egészségügyi ellátást a legmodernebb technológia segítségével támogatja, és hatékony megoldást kínál a napi feladatok kezelésére, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk! Cégünk személyre szabott megoldásokat kínál, amelyek segítenek az orvosi gyakorlatok és rendelők munkájának egyszerűsítésében, miközben biztosítják a legjobb orvosi eredményeket és a páciensbiztonságot.

További Blog

Váltson NetDoktorra!

Kérje kötelezettségmentes, ingyenes bemutatónkat.
Maximális támogatással!