Év végi és év eleji helyettesítések

Év végi és év eleji helyettesítések

A közelgő év végi ünnepek és téli szabadságolások előtt van néhány fontos feladat, amit a háziorvosi praxisokban el kell végezni.

Érdemes ellenőrizni, hogy a helyettesítő orvosnak be lett-e állítva helyettesítési jogosultság az ágazati portálon. Ez a VMÁTRIX összerendelés, amit az a személy tud elvégezni, aki az EESZT csatlakozás folyamán (csatlakozási nyilatkozat 5. pont) adminisztrátori jogkört kapott.

A jogosultság kezelésre új adminisztrátor is kijelölhető. Ezt az igényt a írásban kell jelezni a helpdesk.eeszt(kukac)okfo.gov.hu e-mail címen, illetve az EESZT adatmódosító felületén is át kell vezetni a változást.

A helyettesítési jogkörrel felruházott orvos, ha a saját nevében jelentkezik be az orvosi programba, és a saját eSzemélyi igazolványával, vagy EESZT tokenjével csatlakozik az EESZT-hez, akkor az ellátás nyitást követően látni fogja a páciensről az EESZT-be korábban feltöltött információkat, a nevére korábban kiállított eRecepteket, tud az ellátásról adatot szolgáltatni az EESZT felé, és a rendelt készítményekről tud eReceptet feltölteni a felhőbe.

FIGYELEM:  A helyettesítő orvos megbízása, illetve annak a megszűnése kapcsán (is) felmerül a jogosultságok/ hozzáférések aktualizálásának kérdése. A helyettesítő orvost nem elég kivenni a helyi orvosi szoftverből, mert ettől még a miniHIS-ben a praxis nevében továbbra is  eljárhat. Ezért adatvédelmi szempontból (is) elengedhetetlen a VMÁTRIX folyamatos karbantartása.

Kérjük, hogy időben jelezzék, ha helyettesítő orvos beállítása szükséges, hogy munkatársaink segíteni tudják a beállítási folyamatot!

Az évvégi ünnepi időszakban ügyfélszolgálatunkat munkaidőben és azt követően munkanapokon 20 óráig a +36 1 599 9740 számon hívhatják.

A munkaidő leteltével az aktuálisan ügyeletes kolléga a háziorvosi szoftverben hirtelen bekövetkező hibáknak az elhárításában, kezelésében, alkalomszerű és azonnali sürgősségi beavatkozások elvégzésében nyújt segítséget. Elvégzi a jelzett hiba felvételét, dönt és intézkedik a hiba elhárításának a módjáról, szükség szerint továbbítja a feladatot a megfelelő jogosultságokkal rendelkező munkatársak felé, akik azt a munkarend szerinti munkaidőben megoldják.

Ha a probléma jellegéből adódóan nem igényel azonnali megoldást, kérjük, hívásukat halasszák későbbi időpontra!

Karácsonyra azt kívánjuk valamennyi Partnerünknek és Felhasználónknak, hogy legyen meghitt, szeretettel és örömmel teli az Ünnep!

További Blog

Váltson NetDoktorra!

Kérje kötelezettségmentes, ingyenes bemutatónkat.
Maximális támogatással!