Hibajelentés lépésről lépésre

Hibajelentés lépésről lépésre

A NetDoktor medikai szoftveren belül található Help funkció azt a célt szolgálja, hogy az ügyféltámogatás hatékonyan tudjon működni, és az egyes problémákat megfelelően tudja a support és a fejlesztés kezelni, a felhasználó pedig a lehető legrövidebb időn belül választ kapjon.

Általában egy szoftver megítélésében fontos szempont a szoftvertámogatás minősége. A DeriCom folyamatosan fejlesztéseket hajt végre annak érdekében, hogy a NetDoktor felhasználók kiszolgálását javítsa, valamennyi segítségre szoruló ügyfelét támogassa. A felhasználóknak több csatorna is rendelkezésére áll, hogy a cég munkatársaival felvegyék a kapcsolatot. Ezek egyike a szofveren belül megnyíló Help felület.

Help funkció – Segítsen, hogy segíthessünk!

Azokat a problémákat, melyek nem igényelnek azonnali beavatkozást, célszerű a szoftver Help menüjében jelezni. A Help funkció lehetővé teszi, hogy a felhasználók közvetlen a medikai szoftver felületéről üzenjenek a DeriCom ügyfélszolgálatának, sőt akár képernyőképet is csatoljanak a leíráshoz, ami nagyban segíti a hiba feltárását és megoldását. Használata esetén a CRM/HelpDesk rendszer minden esetben rögzíti a beérkező megkeresést, és az itt jelzett problémákkal, üzenetekkel kapcsolatban minden esetben kontrollált módon visszajelzést kapnak a felhasználók.

Hibajegy küldése a NetDoktorból

Első lépésként ki kell választani a főmenüben a Help funkciót, majd a probléma jellegének megfelelő kategóriát. A hiba jellegére vonatkozóan prioritás is beállítató. A szöveges leírás mellé csatolt képernyőkép sok esetben hasznos segítség a hibaelhárítás folyamatában.

A Helpen keresztül küldött hibabejelentések, üzenetek nyomon követése, monitorozása folyamatos. A DeriCom munkatársainak feladata, hogy ezeket a lehető leghamarabb megválaszolják.

A bejelentésre érkezett válasz megtekintése

Az online bejelentésre kapott választ a főoldalon, a napi páciens lista felett fogja látni. Egy villogó ablak figyelmezteti, hogy a küldött hibajegyre válasz érkezett. A megtekintésre kattintással tudja elolvasni az üzenet tartalmát. Amennyiben később szeretné újra visszanézni, akkor a kommunikációs modul support részén ezek az üzenetek is visszanézhetők.

FIGYELEM: A felhasználóknak lehetőségük van a Facebook oldalakon illetve a Messengeren keresztül is üzenetet küldeni. Ám azért, mert egy problémát online vettet fel egy felhasználó, a support nem ezen a felületen fogja megválaszolni. Ezek az üzenetek átcsatornázásra kerülnek az ügyfél dedikált kapcsolattartójához, vagy más munkatárshoz.

Amennyiben Önnek is szüksége lenne egy a napi feladatok ellátását hatékonyan támogató medikai szoftverre, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot!

További Blog

Váltson NetDoktorra!

Kérje kötelezettségmentes, ingyenes bemutatónkat.
Maximális támogatással!