Ixnet

Ügyfeleink véleménye a NetDoktorról. Rendeljen bárhol, bármikor szabadon! Használja laptopon, táblagépen vagy akár mobiltelefonján. Tapasztalja meg a valódi szabadságot, rendeljen informatikai feladatoktól mentesen.
Ixnet
  • Dr. Cserép Gábor FerencBudapest - felnőtt háziorvos

    Átállás: 2020.04.20.

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    A korábbi program (ixnet) gyakori hibái miatt és az elégtelen supportja miatt döntöttem a szoftvertváltás mellett.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

     Nem igényelt fejlesztést, sőt kevesebb is elég lenne, mint ami a korábbi programhoz szükséges volt.

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    Teljesen máshogyan kell kezelni, mint a korábbi programot, ez nyilván nehézséget jelentett, de egy kolléga által megtörtént az oktatás, és gyorsan beleszoktunk az új rendszerbe.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Még a helyettesítő kolléga is gyorsan megtanulta használni a programot, élvezik az előnyét, hogy nem kell a szobák között járkálni. Néhány nap után már gördülékenyen tudtunk dolgozni.

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Az ellátást meggyorsító saját sablonok, előre definiált személyre szabható alapnézet beállítása, melyet a szakemberek száz százalékosan megoldottak.

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    Nincs szükség mentésre frissítésre. Bárhonnan elérhető előzetes telepítés nélkül, emiatt a betegágy mellett történő ellátás során is elérhető a program akár mobiltelefonon. Számítógép csere esetén sem szükséges szükséges telepíteni.

    Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    Személyes kapcsolattartó munkaidőben mindig elérhető. Nem sürgős probléma esetén e-mail üzenetben tartjuk a kapcsolatot (általában az is gördülékenyen működik).

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    Egyszerűen használható a program, jó support, akár otthoni karanténból is lehet dolgozni a programmal.

  • Dr. Molnár ImreMiskolc - felnőtt háziorvos

    Átállás: 2019.09.04.

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    Azért mert a NetDoktor nem csak asztali számítógépen hanem tényleg az összes eszközön elérhető és az adatvesztés is kizárva.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

     A NetDoktorhoz nem szükséges semmilyen infrastruktúra fejlesztés mert egy böngészőn keresztül elérhető.

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    Bárhol, bármikor, bármilyen eszközön tudom használni, és ez nem csak egy jól megfogalmazott reklámszöveg.

    Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    Mint a NetDoktorhoz tartozó szolgáltatást teljes mértékben megfelelőnek tartom a Dericom Kft. support támogatását.

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    Magam a programmal a háziorvosi rendelőben és a magánrendelőben egyaránt elégedett vagyok. Ha hiányosságot érzek, az asszisztenseim megmutatják, mit nem tanultam, gyakoroltam még.

  • Dr. Tóth KatalinDunakeszi - felnőtt háziorvos

    Átállás: 2019.12.02.

    Miért választotta a NetDoktort?

    Alapvetően azért választottam a NetDoktort, mert az interneten érem el a szoftvert, használata nem géphez kötött. Az otthoni betegellátás a COVID-19 járvány idején rengeteget segít.

    Hogyan sikerült a szoftverváltás, mi a véleménye a folyamatról?

     A korábbi szoftver szolgáltatóval voltak problémák az adatok átadásakor, azóta sem tudjuk elérni régebbi adatainkat, a frissebbekkel szerencsére nincs gond az EESZT rendszere miatt. Az első 1-2 nap nehéz volt, néhány funkció teljesen más az előző szoftverhez képest. Ha az ember agya egyszer átáll, minden megy magától.

    Mit gondol a támogatásról, kollégáinkról?

     A supportos kollégák kedvesek és segítőkészek. Hatékony, hogy távoli asztalról belépnek a szoftverbe, gyakorlatilag mindent megoldanak.

     Milyen plusz funkciókat, lehetőségeket tartalmaz a NetDoktor az előző szoftveréhez képest?

    Rendelkezünk Erodium betegbehívó rendszerrel is, ami a NetDoktorral egységként működik, ilyen lehetőséget nem kínált a korábbi szoftverünk. További pozitívum, hogy könnyű a jelentés küldés, mindig naprakész, nem kell frissítenem.

További Referenciák Ajánlásaink

Váltson NetDoktorra!

Kérje kötelezettségmentes, ingyenes bemutatónkat.
Maximális támogatással!