Meditor

Ügyfeleink véleménye a NetDoktorról. Rendeljen bárhol, bármikor szabadon! Használja laptopon, táblagépen vagy akár mobiltelefonján. Tapasztalja meg a valódi szabadságot, rendeljen informatikai feladatoktól mentesen.
Meditor

Vélemények

  • Dr. Pityi Imre LászlóÉrd – felnőtt háziorvos

    Átállás: 2019.02.18.

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    A felhő alapú szolgáltatás miatt. Ez lehetővé tette távmunkában dolgozó adminisztrátor bevonását a munkába. Persze az is nagyon jó, hogy bárhol ott folytathatom a munkát ahol abbahagytam. Számomra fontos a platform függetlenség is.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Semmilyen plusz beruházásra nem volt szükség.

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    A helyettesítő kollegákból pl. ez érezhető ellenállást vált ki. Személyes véleményem: gyorsan átlátható, sallang mentes program. Nagyon jó irány.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    A rendelés menete, üteme kb. 3 hónap után kezdett hasonlítani a váltás előttihez.

  • Dr. Kádár Németh KrisztiánNagykovácsi – felnőtt háziorvos

    Átállás: 2019.03.26.

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    1. A program kiemelten támogatja a minőségi beteggondozást, mert a fontos előzményadatok testre szabhatóan megjeleníthetők.

    2. Az infópanel gyors áttekintést nyújt, kiváló döntéstámogató rendszer!

    3. Az online elérés miatt kiemelten alkalmas a távkonzultációk és a home office ellátás megvalósítására. A betegellátás, adminisztráció akkor végezhető, amikor nekem a legkényelmesebb.

    4. Platformfüggetlen, csak egy böngésző kell hozzá. Linux alatt használom, mert szeretném elkerülni a Windows vendor-lock-int, a kötelező újratelepítéseket, gépfejlesztéseket.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Nem igényelt infrastruktúra fejlesztést a rendszer bevezetése, használt számítógépeket vásároltam a futtatásához.

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    Eleinte a nyomtatási megoldások kényelmetlenek voltak. A Dericom meghallgatta kérésemet, és platformfüggetlen nyomtatási megoldást hozott létre. Egy programozó barátom bevonásával egyedi megoldásokat is alkottunk ehhez, melyre azért volt lehetőség, mert a böngésző funkcióit ki tudtuk használni.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Asszisztensemmel pár hónap alatt térképeztük fel az igényeinknek leginkább megfelelő használati trükköket. Sajnos háziorvos kollégáim, akik évtizedek óta más szoftvert használnak, még most is idegenkednek az „újdonság” használatától.

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Minden fontos igényemre reagáltak a fejlesztők, ilyenek: nyomtatás kényelmessé tétele, párhuzamos asszisztensi munka támogatása (folyamatban), elektronikus dokumentumküldés (a betegek nagy örömére!)

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    Az online elérés a járványban mutatta meg igazi előnyét. A lezárások miatt a rendelői betegforgalom jelentősen visszaesett, viszont a rengeteg telefonos, e-mailes megkeresést folyamatosan menedzselni kell(ett). A NetDoktornak köszönhetően nem szükséges ezek miatt a rendelőbe fölöslegesen beszaladgálnom, vagy a helyetteseimet hívogatnom.

    Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    A hiba/kéréskövető rendszer bevezetése nagyban növelte a hatékonyságot. Minden kérdésemre hamar adekvát választ, megoldást szoktam kapni.

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    Lásd fentebb. Ezen kívül kiemelném az innovatív szemléletet: szüntelenül olyan új funkciókat, megoldásokat vezetnek be, amelyek még hatékonyabbá, kényelmesebbé, minőségibbé teszik a betegellátást.

  • Dr. Zarándi IldikóBudapest – felnőtt háziorvos

    Átállás: 2020.04.30.

    Miért választotta a NetDoktort?

    Az előző program Windows alapú volt. és nem működött egyszerre az orvos és nővér gépen.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    A meglévő infrastruktúra elég volt, nem volt szükség új eszközök beszerzésére.

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    Meg kellett tanulni az új menürendszert. A konvertálsból adódó problémákat a kapcsolattartónk segítségével sikerült megoldani.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Az asszisztensem és én dolgozunk a programmal, nekünk 1-2 hónap kellett a megtanulásához, biztonságos, rutinos kezeléshez. Egyik kolléganőm már a NetDoktort használja, rutinosak nagyon jól tudják használni.

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Igen, voltak személyre szabott kéréseink, de a kapcsolattartón mindent megoldott.

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    A NetDoktor egy kiváló online program, remek funkciókat építettek bele, felhasználóbarát, gyors, pontos, jól működik.

    Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    Nagyon rendes az ügyfélszolgálat, mindig segítenek és ha kell és visszahívnak.

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    A NetDoktor egy megbízható, jól használható medikai szoftver. A Dericom Kft. munkatársai segítőkészek, orvosszakmai szempontból is folyamatosan tökéletesítik a programot, ez nagyon fontos a mindennapi munkánk során.

    Milyen javaslatai, igényei vannak cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatban, ami az eddigiekhez képest még hatékonyabban segítené mindennapi munkáját?

    Meg vagyok elégedve, nincs új javaslatom.

  • Dr. Medical-Provisor Központi Orvosi Ügyelet Kft.Halásztelek – orvosi ügyelet

    Átállás: 2020.07.31.

    Miért választotta a NetDoktort?

    Az új orvosi ügyeleti telephelyre keresünk olyan orvosi programot, ami jól működik, és kellően modern. A régebbi ügyeleti telephelyek orvosi programjaival sok gond volt. Időszerűvé vált egységesíteni mindenhol.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    A részünkről nem igényelt fejlesztést.

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor

    Nem voltak nehézségek mivel mindenről kellően tájékoztattak, és mindenben segítettek.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Kíváncsian várták, a szoftverváltásból adódó előítéletekkel, a korábbi rossz tapasztalatok alapján. A NetDoktort gyorsan megszerették, kellemesen csalódtak..

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Voltak személyre szabott kéréseink, mindent egyeztettünk a Dercom Kft. munkatársaival, és ezek mind beállításra kerültek.

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    A távoli elérés bárhonnan bármikor. Személyre szabható profil és felület, Nagyon részletes, átgondolt program. Egyszerű, könnyű használat.

    Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    Teljesen elégedett vagyok, mind a személyi asszisztenssel, mind a telefonos ügyelettel.

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    A NetDoktor egy modern, jól használható, egyszerűen kezelhető szoftver.

    Milyen javaslatai, igényei vannak cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatban, ami az eddigiekhez képest még hatékonyabban segítené mindennapi munkáját?

    A NetDoktroban számunkra nincs ami hiányozna.

  • Dr. Hintalan KornélBudapest - Felnőtt háziorvos

    1. Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    Szerettem volna egy olyan előremutató, jól használható megoldást, ami megkönnyíti a háziorvosi adminisztrációt. Felhőalapú működés nagy előny, főleg a rendszer stabil működése szempontjából.

    2. Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Semmit nem kellett fejlesztenem.

    3. Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Az asszisztens hamar meglátta a logikáját, kialakította a rá jellemző személyes használatot. (A program sokoldalúan enged egy egy feladatot elérni, elvégezni.)

    4. Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Igen,ami hiba vagy nehézkesen használható volt, azt jelezni kellett. De erre az esetek többségében kreatív megoldás született előbb vagy utóbb, volt olyan jelenség, beállítás, vagy funkció, ami vélhetően más kolléga kérésére jelzésem előtt rendeződött.

    5. Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    A felhőalapú redszere önmaga hatalmas dolog. A porgram használatal jó, logikus, praktikus, gyorsan elérhető, jól áttekinthető a lényeg.

    6. Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    Teljesen pozitív, támogató jellegű ügyfélszolgálat.

    7. Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    Összességében az egész, és még nem is használom ki az összes potenciált, de remélem eljutok oda, hogy a betegmodulok/applikáció is "belakottá" válik.

További Referenciák

Váltson NetDoktorra!

Kérje kötelezettségmentes, ingyenes bemutatónkat.
Maximális támogatással!