MedMax

Ügyfeleink véleménye a NetDoktorról. Rendeljen bárhol, bármikor szabadon! Használja laptopon, táblagépen vagy akár mobiltelefonján. Tapasztalja meg a valódi szabadságot, rendeljen informatikai feladatoktól mentesen.
MedMax

Vélemények

  • Dr. Cserni IstvánVerőce - felnőtt háziorvos

    Átállás: 2019.02.18.

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    Elsősorban a mobilitás, webes elérhetőség miatt döntöttem a NetDoktor mellett. Fontos számomra, hogy otthonról is bármikor teljes funkciójában el tudom érni az adatbázist. Fontos, hogy helyettesítés esetén a kolléganőm a saját rendelőjéből egy kattintással el tudja érni az adatbázisomat.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Nem volt szükség új infrastruktúrára

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    A magisztrális receptek és 17 év szkennelt dokumentumainak a konverziója nem volt egyszerű művelet, de néhány hét alatt sikerült megoldani.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    2-3 hét alatt beletanultunk az új rendszer működésébe.

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Nagyon együttműködő a NetDoktor csapata. Nyitottak a szakmai kérdésekre, nyitottak a korrekt szakmai megvalósításra. Azt gondolom, hogy a fejlesztések jó irányba haladnak, ehhez próbálok minden szakmai segítséget én is megadni.

    Miért javasolná az ERODIUMot használó orvosoknak, ügyfeleinek a NetDoktort?

    Az Erodium Rendszer a NetDoktorral alakította ki a legkomplexebb együttműködést. Közös webablakban tudunk dolgozni, meg tudjuk nyitni a pácienskarton közvetlen a behívással, illetve az otthon rögzített adatok egyrészét már képesek vagyunk automatikusan átadni Netdoktornak.

    Azt gondolom, hogy jelenleg a piacon a Netdoktor a legkorszerűbb, leginnovatívabb háziorvosi szoftver, ami jól illeszkedik az Erodium rendszerhez.

    Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    Nagyon jó kapcsolatban vagyunk. Mindig megkapom a szükséges segítséget, rövid időn belül.

    Milyen javaslatai, igényei vannak cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatban, ami az eddigiekhez képest még hatékonyabban segítené mindennapi munkáját?

    A laboratóriummal való közvetlen kommunikációs csatornát nem sikerült még kialakítani, pedig ezen már régóta dolgozunk. Persze be kell vallanom, hogy itt inkább a labor fogadókészségével van a probléma, mindenesetre, ez nagyon fontos lenne, hogy megvalósuljon.

  • Dr. Juhász AttilaNagymaros - felnőtt háziorvos

    Átállás: 2019.03.25.

    “Korrekt és részletes tájékoztatást kaptam a programmal kapcsolatban a HAOSZ kongresszuson akkor, praktikusnak találtam már első ránézésre. Immár több éve használom a NetDoktort ami mindenképpen ki emeli a többi szoftver közül az webes felület, lehet látni a nyomtatványos előnézetét és könnyű szerkeszthetőséget biztosít a program. Soha nem “fagyott le” a rendszer, megbízhatóan működik. A piacon kapható rendszerek közül kiemelkedő kíváló program a NetDoktor.“

    Járik Zoltánné –asszisztens

    Miért választották a NetDoktort?

    Amiatt, hogy a szoftver internetalapú, bármilyen böngészőben és bármilyen PC-n, tableten és mobiltelefonon használható, így nagy rugalmasságot ad a betegellátásban illetve könnyen hozzáférhetek a pácienseim ellátási adataihoz a rendelőn kívül is. Emellett részletes ismertetőt kaptam Skype-on keresztül a szoftver működéséről, funkcióiról.

    Hogyan sikerült a szoftverváltás, mi a véleménye a folyamatról?

    Rövid határidőn belül elvégezték a konvertálást, a folyamat korrekt és gyors volt, nálam szinte nem is volt adatvesztés

     Miért szereti a NetDoktort? Milyen funkcióit emelné ki?

    Átlátható, az alapfunkciók használata nagyon könnyen megtanulható volt, egy ablakon belül elérhető minden. Nekem kifejezetten megkönnyíti a munkát, hogy az Erodium betegbehívó rendszer be van építve a programba, ahogy a pácienst behívom egy gombnyomással, azonnal megnyitja a kartonját. Az EESZT tökéletesen, stabilan működik rajta, funkciói gyorsak. A beutalóknál, nyomtatványoknál (pl. igazolások, jogosítvány, NRSZH beutaló) automatikusan megjelenik egy nyomtatási előnézet kifejezetten esztétikus formátumban, szerkeszthetően. A külön modulok közül számomra a legpraktikusabb az Indikátor modul, amely jelzi, hogy milyen vizsgálatot szükséges még elvégeztetni illetve melyik indikátorral kell még foglalkozni az adott páciensnél.

    Mit gondol a támogatásról, kollégáinkról?

    Abszolút korrekt, segítőkész ügyfélszolgálat.

    Milyen plusz funkciókat, lehetőségeket tartalmaz a NetDoktor az előző szoftveréhez képest?

    A Medmaxról tértem át, a legfontosabb különbség a rugalmasság, hogy interneten keresztül bárhonnan elérhető.

  • Dr. Wentzel EnikőBudapest - felnőtt háziorvos

    Átállás: 2020.01.20.

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    Olyan szoftvert kerestem, ami webes alapú, ezért bárhol elérhető.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Infrastruktúra fejlesztés nélkül zajlott, minden adott volt.

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    Egy-két hét volt megszokni a szoftvert és beletanulni, a kollégák végig nagyon segítőkészek voltak.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Az asszisztens kissé nehezen fogadta el, hogy új rendszerre állunk át, de ő is beletanult.

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Voltak kérdéseink, például kérdőívek kapcsán, de ezek a problémák sikeresen megoldódtak.

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    A legfőbb pozitívum, hogy bárhol elérhető a NetDoktor rendszere, nem csak a rendelőben. A felület modern és átlátható, előnye még a szoftvernek, hogy nem kell a napi mentéssel foglalkozni.

    Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    Az ügyfélszolgálatos munkatársak általában elérhetőek. Délután 3-4 óra után nehézkesebb velük a kommunikáció, amikor a délutános rendelésen fordulunk hozzájuk problémáinkkal.

  • Dr. Kalmár ZsoltBudapest - felnőtt háziorvos

    Átállás: 2019.12.26.

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    Kellett egy netes program, ezért már a fejlesztés korábbi szakaszában figyelemmel kísértem kialakítását, fejlődését, nyilvános bemutatókon próbáltam felhasználói oldalról pár elképzelésemet “beleerőltetni”,ezek közül néhányat a “készben” viszont is láttam: ott a pont.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Mivel 1993 óta dolgozom különböző háziorvosi programokkal, érdekel az informatikának ez a része, ezért évekkel ezelőtt kialakítottam (90%-ban hozzáértő segítséggel) távoli asztal-terminál szerver-szervergép öszvért: így bárhonnét el tudtam érni már a HO programomat. Ezek alapján nyilvánvaló, hogy infrastruktúrális fejlesztésre már nem volt szükségem. Bármilyen gépen vagy annak tűnő szerkezeten simán dolgozik a program. A kiszolgáló szerverben még látok fejlődési potenciált (gyorsaság).

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    Az írásvetítős/diavetítéses/két diavetítős előadások során korszakban elhíresült mondás: nem vagyunk egy vetítős nemzet: ezt aktualizálnám: nem vagyunk egy konvertálós nemzet. Egyéb problémám nem volt, minden HelpDesk segítséget megkaptam.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Az átállás előtt egy ideig munkatársaimmal nyüstöltettem a programot: tanuljanak, tanuljak bele. Ezek után a konvertálást követő napon simán indultunk, egy hét után a sebeségünkre sem lehetett már nagy panasz. Új asszisztensnőm van, neki még ennél is könnyebb volt a betanulás hathatós(?), na jó, háromhatós segítségemmel. A program finomságait talán másfél év után ki is tudom használni.

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Személyre szabott kéréseim voltak, vannak és lesznek: felsorolásukat az e-mail formátum véges volta nem teszi lehetővé. Megvalósulási arány kb. 50% (kávét még most sem főz).

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    Mivel netes program, igazán kevés az összehasonlítási alap. Más világ.

  • Szabóné Dr. Waldhausel ÁgnesSzigethalom - felnőtt háziorvos

    Átállás: 2019.07.01.

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    Korábban MED-MAX-ot használtam a praxis tulajdonosánál alkalmazott orvosként. A praxist átvéve fejleszteni akartam WEB alapu szolgáltatásra úgy hogy a MEDMAX megszokott szolgáltatásai is megmaradjanak. Erre kiválóan megfelelt a NetDoktor.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    A rendelői hálózatot kellett kicsit fejlesztenem, hogy biztonságosabb legyen az internet kapcsolat. Az egészségházban az Internet sávszélességét növelték, de az én rendelőmnek csak egy ponton volt kapcsolata, ezért létrehoztam egy lokális hálózatot két számitógép, két nyomtató és szkenner számára. Ez mindösszesen egy modem és néhány kábel megvásárlását jelentette. Minden WIFI-n működik, emiatt lecseréltem a nyomtatókat és az egyik számítógépet laptopra cseréltem. Ezutóbbi fejlesztéseket akkor is megcsináltam volna, ha nem a NetDoktort választom.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Nagyon könnyen kezelhető és logikus a rendszer. Az új asszisztensem nem használta a MedMax-ot mégis néhány nap alatt megtanulta kezelni. Nekem nagyon könnyű volt megtanulni a MED Max után.

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Voltak kérdéseink, például kérdőívek kapcsán, de ezek a problémák sikeresen megoldódtak.

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    A legfontosabb előny, hogy az interneten át bárhol elérhető a program. Amikor a járvány miatt nem mehettem a rendelőbe, otthonról kiválóan működtettem a rendelést, gyógyszerírást, tanácsadást. Az Asszisztensem a rendelőben intézte azt, amit csak személyesen lehetett. Persze segített az EESZT is.

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    Nagyon szeretem a mobil applikációt, sokat használom. Sajnos a praxisom 2/3-a idős beteg, akikkel a kapcsolattartás a mobil applikációval nem működik. Sokat segít a járványidőszakban a kapcsolt program a COVID gyanús betegek nyilvántartásában. Ha részletesen kitöltjük az állapotfelmérő listát és a kitettség magas, 90%-ban pozitív volt a PCR teszt. Tanulmányoztam az indikátor modult is, de végül nem kapcsoltam be. Sokat foglalkoztam az elemzésével és a NEAK-kal is leveleztem, hogy mi lehet az oka hogy nem érem el a kellő indikátor pontot. Számomra sajnos az derült ki, hogy mindegy mit csinálok, nem tudok többet elérni, Véletlenszerű, hogy melyik betablokkolót veszi figyelembe a NEAK, eleve olyan határokat szab meg pl mammográfia, influenza oltás ami nem lehet teljesíteni. A Hypertonia és tüdőbetegek gondozása mindig hozott pontot, de elkezdtek a betegek magán laborba, magán szemészetre járni, amik nem számítanak az indikátorba, hiába ellenőrzőm évente a paramétereket. Igy az egészet elengedtem, nem fizetek még pluszt is. A járvány aztán mindent felborított, igy az indákátorok a háttérbe kerülnek.

  • Dr. Várkonyi KatalinSzeged - felnőtt háziorvos

    Átállás: 2020.01.06.

    Miért választotta a NetDoktort?

    Az online elérhetőség volt a fő szempont, mivel helyfüggetlen a munka, a nappaliból vagy a teraszról is tudok receptet írni. Előfordult, hogy hétvégén, otthonról nyitottam meg egy leletet, COVID-19 tesztet, amit nagyon vártunk, persze ez nem egy hétköznapi eset, mégis jól példázza, milyen fontos az orvosi szoftver állandó hozzáférhetősége.

    Hogyan sikerült a szoftverváltás, mi a véleménye a folyamatról?

    Egészen jól ment a folyamat, egyedül az összefoglaló orvosi vélemények (“4oldalas”) dokumentumok nem jöttek át, ez nem volt megoldott akkoriban.

    Miért szereti a NetDoktort? Milyen funkcióit emelné ki?

    A NetDoktort a kolléganők használják többet a mindennapokban, én inkább lekérdezéseket indítok. A lehetőségek közül a távoli EESZT bejelentkezést tudnám kiemelni, gond nélkül be tudom léptetni az asszisztenseket az EESZT-be.

    Mit gondol a támogatásról, kollégáinkról?

    Kapcsolattartónk munkájával tökéletesen elégedett vagyok. Nem tudtuk még olyan problémával felhívni, amire ne tudott volna megoldást találni.

    Milyen plusz funkciókat, lehetőségeket tartalmaz a NetDoktor az előző szoftveréhez képest?

    Az online hozzáférés óriási előny.

  • Dr. Bányai MónikaPécs - felnőtt háziorvos

    Átállás: 2020.05.25.

    Évekkel ezelőtt a betegirányító rendszer bevezetése nagy változást hozott praxisunk életébe, alapjaiban megváltozott a komfortérzetünk a mindennapi rendelések során. Az Erodium betegirányító rendszer alapító háziorvosától hallottam először a Netdoktor szoftverről.

    A betegirányító rendszer előnyei megtanítottak arra, hogy érdemes nyitottnak lenni az innovatív megoldások irányába . Szerettem volna megismerkedni a Netdoktorral annak ellenére, hogy korábbi szoftveremmel elégedett voltam. A próbakonvertálást követően először nem volt elég kapacitásom erre, de pár hónappal később a járvány kapcsán kiderült, hiba volt a váltás halasztása. Nagy szükség lett volna rugalmas működésre, de sajnos korábbi szoftveremnél erre nem volt lehetőségem. Így mielőbb Netdoktorra váltottam.

    A rendelőben mindig adott volt két korszerű munkaállomás, a váltás miatt fejlesztésre nem volt szükség. Ugyanakkor a meglévő eszközeinket jobban kihasználjuk. A mindennapi betegellátás részévé vált az okostelefon, mely lehetőséget teremt a gyors és egyszerű szkennelésre, diktafon használatra, betegekkel történő kommunikációra. Több háziorvosi szoftverváltást megéltünk az elmúlt 10 évben. Tapasztalatunk szerint zökkenőmentessé lehet tenni az átállást, ha szánunk időt az új program megismerésére.

    A Dericom Kft. oktatással foglalkozó kollégájának segítsége, illetve a rövid oktató videók megnézése nagyon sokat segített számunkra és nehézségek nélküli indulást tett lehetővé. Nagyon pozitív, hogy a Netdoktorral való ismerkedés nem rendelői számítógéphez kötött, hanem bárhonnan elérhető internet hozzáférés esetén. Ilyet korábban máshol nem tapasztaltam. Sajnos előfordult rendelői számítógépem sérülése során, hogy a rendelői munka átmenetileg leállt és új számítógép beszerzésére, újratelepítésre volt szükség. Mindannyian tudjuk, hogy ilyenkor nincs elég gyors segítség. Ez ma már nem fordulhat elő, mert az adatok nem a rendelői számítógépen tárolódnak, hanem a Dericom Kft. bérelt tárhelyein, biztonságos körülmények között.  Eddigi munkám során dolgoztam Visual Szolga, Visual x, Medmax szoftverekkel. Ezen programok adta lehetőségeket – főleg az xDoki esetében – igyekeztünk maximálisan kihasználni. A jól bevált, megszokott funkciókat kerestük mindig az új szoftverekben több-kevesebb sikerrel.

    A Netdoktorban megtalálom egyben az eddig külön-külön hasznosnak tartott funkciókat, és személyes kedvencem is lett. Sokszor látom, hogy felmerül fórumokon a programváltás kérdése. Milyen programra érdemes váltani? Általában ilyenkor az érdeklődőnek mindenki a saját szoftverét javasolja. Azt gondolom, hogy nem lehet egyetlen jó szoftvert megnevezni. Abban hiszek, hogy mindenkinek a saját magához leginkább illőt kell megtalálnia, hisz nem vagyunk egyformák. Ahhoz hogy ez megítélhető legyen, érdemes nyitottnak lenni, többet megismerni, kipróbálni. Korábban azt gondoltam, hogy a Netdoktor legnagyobb előnye a böngészőből történő elérhetőség lesz.

    A rugalmas felhasználási lehetőség mellett azonban kiemelném, hogy rendkívül könnyen kezelhető, letisztult, felhasználóbarát, magam igényeire szabható könnyen, egyszerűen. Egyedülálló innovatív megoldásokat használ, folyamatosak a fejlesztések. Szeretem a saját levelezőrendszert, a dolgozók közti chat lehetőséget, post it funkciót. Pácienseink részéről nagyon sok pozitív visszajelzés érkezett a mobilapplikáció használatát illetően. A legidősebb felhasználónk 82 éves. Hangsúlyoznom kell, hogy különösebb informatikai szaktudás nélkül valósítható meg mindez. Pár hónapja még nem tudtam elképzelni a webes felület használatában rejlő szabadságot, ma pedig már el sem tudom elképzelni, hogy másképp legyen. Személyes kapcsolattartóm rendkívül segítőkész, de ez elmondható a Dericom Kft. teljes csapatáról is.

    A járvány miatt megváltozott a betegellátás módja. Fontos volt az új helyzethez alkalmazkodnunk, hogy a korábbinak megfelelően hatékony maradhasson. Az állandó telefoncsörgés szervezéssel mérsékelhető. Bevezettük a tömeges e-mail tájékoztatást, mely jelentősen segítette pácienseink informálását. A pár hónap alatt kialakult új rendnek megfelelően pácienseink többsége ma már előnyben részesíti a telefonnal szemben az e-mailben, mobilapplikáción, Erodium felületén keresztül történő kommunikációt segítve minket, hogy munkánk nyugodt körülmények között végezhető legyen.

    A Netdoktor kommunikációs modul és az Erodium telefonközpont használatával tényleg elértük, hogy nem csörög többet a telefonunk, mint a járvány előtti időszakban. Köszönöm a Dericom Kft csapatának, hogy részese lehetek az élménynek és gratulálok a Netdoktor háziorvosi szoftver megalkotásához.

  • Dr. Pénzes ErzsébetBudapest - vegyes praxis

    Átállás: 2019.11.13.

     Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    Korábbi programból pendrive-ra kellett mentenem, majd onnan a laptopra, onnan a rendelés végén pendrive-ra azt pedig vissza az asztali gépre. Egy-egy mentés 45-45 perc volt.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Infrastruktúra külön nem kellett.

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    Lehetőség van demo módban begyakorolni a program használatát, én személy szerint rögtön élesben kezdtem használni, egyedül bogarásztam végig a használatát, nem volt nehéz, logikus.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Kollégáim izgatottan kezdték használni, szerintük nagyon könnyű dolgozni vele, rajonganak érte.

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

     Természetesen a szoftver használatakor mindig vannak új ötletek,amiket rendszeresen meg is írtam, sorban sikerült teljesíteni, a programba beleilleszteni.

     Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    Ha van net bárhol,bármilyen eszközről elérem a praxisomat. Jelen vírusos időszakban bármikor lehet otthonról rendelni: a telemedicina kiterjesztésével betegektől beérkeznek a fotók a panaszukról, javulás esetleg romlás személyes megjelenés nélkül követhető. Receptek felírhatóak az EESZT-be, ha az online beutaló írása is megkezdődik, ha a szakorvosi javaslatok is felkerülnek és lehívhatóvá vállnak: a beteg megjelenés csak adminisztratív okból kiküszöbölődik.

    Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    A Dericom ügyfélszolgálatáról és az én kapcsolattartómról csak a legjobbakat tudom mondani, mindig elérhető, azonnal érti a problémámat, segít,javít és már megy is minden tovább.

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    Kell a NetDoktor, mert ha van netem tudok gyógyítani szabadon, a program kezem alá van tervezve, rögtön lép az élet adta nehézségek megoldásával. A NetDoktor applikációval felgyorsult a kapcsolattartás a betegekkel, nem kell mindent telefonon intézni.

  • Dr. Galgóczi AnikóBudapest - vegyes praxis

    Átállás: 2020.11.27.

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    Koronavírusos lettem 2020 novemberében s jól jött volna egy hasonló orvosi program, így akkor döntöttem el végleg a Netdoktorra való áttérést, mert szerettem volna egy olyan megoldást ahol sokkal szabadabban tudom megoldani azt hogy bármikor, bárhonnan, bármilyen élethelyzetben be tudjak lépni az orvosi programba s csak net kell hozzá s semmi más. Ez jelentősen megkönnyíti a munkámat, a betegellátást. S nem utolsósorban sokkal nyugodtabb is vagyok mióta a programot használom, mert ha olyan élethelyzet adódik hogy nem tudok bemenni rendelni így is maximálisan el tudom látni a feladataim a netalapú programnak köszönhetően. Ez az ami megfizethetetlen szerintem.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Semmilyen fejlesztést nem igényelt az áttérés, minden paraméterünk rendben volt a zökkenőmentes s gyors áttéréshez.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Igazából először az asszisztensnőm nagyon megijedt tőle, de ő minden programváltástól megijed úgyhogy ez nem volt meglepetés számomra.:-). Nagyon felkészülni nem volt időnk mert előtte héten eldöntöttem hogy én váltok, pénteken telepítették s hétfőn pedig élesben ment már. Úgy voltam vele hogy használtunk már pár programot majd megoldjuk, s így is lett. Az első naptól fogva én úgy gondolom nem okozott fennakadást a beteg ellátásban s hamar ráéreztünk a program logikájára s a benne rejlő lehetőségekre.

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    Amit kiemelnék elsősorban a programban rejlő szabadság, hogy akár az ágyamból fekve is mindent el tudok intézni ha úgy adódik s nem kell hozzá semmi tulajdonképpen csak internet. A másik a könnyű s logikus használhatósága illetve hogy rendkívül felhasználóbarát s minden új történésre azonnal reagál. A harmadik számomra a hozzá kapcsolható honlap s a tömeges email küldés lehetősége s ezen keresztül a betegek tájékoztatása széles körben. Bevallom én ezzel szkeptikus voltam a saját körzetemben tekintve hogy ez egy falusi, bizonyos szempontból hátrányos helyzetű praxis hogy hogy fog vizsgázni a pácienseimnél s legnagyobb meglepetésemre nagyon jól fogadták s hamar megszokták eztafajta tájékoztatói rendszert.

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    Gyors, felhasználóbarát, jól átlátható, logikus, szabadon használható, hamar megtanulható program. Nem tudom enélkül hogy lehetett volna átvészelni az eddigi járványt s a telemedicina térhódítását. Nagyon megszerettem, hamar megszoktam s nagyon jól illik a gondolkodásmódomhoz.:-)

  • Dr. Bányai Mónika

    Pécs - háziorvos

    A Netdoktor egy új generációs rendszer. Szokták ezt így használni a gyógyszer csoportoknál is. Ez teljesen hasonló. Csak az alap verziót lehet összehasonlítani a többivel, de nyilván úgy is sokkal jobb. Viszont ha komplexen nézem, akkor nem lehet összehasonlítani, mert az olyan, mintha az almát a krumplihoz hasonlítanánk, tehát értelmezhetetlen.

  • Dr. Juhász Attila

    Nagymaros - felnőtt háziorvos

    Immár több éve használom a NetDoktort. Soha nem “fagyott le” a rendszer, megbízhatóan működik. A piacon kapható rendszerek közül kiemelkedő kíváló program a NetDoktor.

További Referenciák

Váltson NetDoktorra!

Kérje kötelezettségmentes, ingyenes bemutatónkat.
Maximális támogatással!