-
Dr. Hasitz ÁgnesSzentendre - felnőtt háziorvos
Átállás: 2019.03.23.
“A legfontosabb, hogy mindig innovatív és felhasználóbarát, a betegellátást így egyre könnyebbé és magasabb színvonalúbbá teszi a szoftver. Szeretek a csapattal együtt dolgozni, mert a kollégák nagyon készségesek és gyorsak. Mindent megtesznek azonnal, amit kérünk.”
Átállás: MedMaxPro – 2019. 03. 23.
-
Dr. Mérnyi ÁgnesNyíregyháza - házi gyermekorvos
Átállás: 2020.09.21.
“Sokkal jobban szeretjük a NetDoktort mint a MedMaxProt, sokkal több lehetőséget látunk a NetDoktorba. A szülők sokkal elégedettebbek hogy emailen is megkaphatják a dokumentumokat. Imádjuk a statisztikákat, grafikonokat a programba. A járvány alatt a programban található naptár is nagy segítség számunkra.”
-
Dr. Bojti IstvánNyíregyháza - felnőtt háziorvos
Átállás: 2019.02.11.
“Bármikor hozzáférek a háziorvosi praxis adataihoz, akár egy telefonon is.”
Béres Henrietta APN
- A keresés (pl. diagnózis, intézmény, páciens stb) egyszerűbb, nem jelent problémát.
- A beállítási lehetőségek száma sok, és folyamatosan növekszik, így felhasználónként személyre szabható.
- A gyógyszerfelírás könnyebb, egyszerűbb, áttekinthetőbb.
- A figyelmeztetések beállítása és megjelenítése könnyíti a szakmai munkát.
- A jelentések küldése rövidült.
- Nincs szükség rendelés végén mentéseket végezni, ami eddig akár 20 percet is igénybe vett, nincs szükség egyéb biztonsági mentésekre.
- A fejlesztőktől jövő értesítések és tájékoztatások ( pl. EESZT rendszer leállásról stb) nagyon hasznos.
- Fejlesztési igény felmerülésekor közvetlen kapcsolatfelvétel a rendszeren belül, és a válaszértesítések azonnali megjelenés is támogató.
- Dokumentumok rögzítése, ami az adminisztrációs munka jelentős részét képezte jelenleg csak minimális időt vesz igénybe.
- Prevenciós feladatok elvégzésére van lehetőség, mely szűrhető, statisztikázható.
- Szakmai munkát segíti a SCORE, CV rizikó besorolás, és a FINDRISC szerinti meghatározások.
- Saját sablonok, kérdőívek illeszthetők be a programba.
- Ellátás megnyitása nélkül lehet adminisztrálni a páciens kórelőzményével, életmódjával, stb kapcsolatban.
- Sokkal több statisztika készíthető el.
- Határidőnapló jól használható.
- Elvégzendő feladat, feljegyzésekre, üzenet hagyására van lehetőség.
- Csoportos e-mail, sms küldhető a programból.
- Dokumentum tárban is könnyebb a keresés, és leválogatás.
-
Dr. Tokodi GyörgyBudapest - felnőtt háziorvos
Átállás: 2018.07.02.
Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?
Mindenekelőtt azért választottam a NetDoktort, mert a programszerver bárhonnan online hozzáférhető. A másik érv a NetDoktor mellett az a tény, hogy nem kell a mentésekkel, frissítésekkel bajlódni a szoftver használata közben.
Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?
Tabletet és egy nagyobb monitort vásároltam.
Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?
Mint minden új program használatba vételekor, meg kellett szokni a program felépítését, opcióit, logikáját.
Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?
A kollégák közül saját asszisztensnőm kitörő örömmel és lelkesedéssel fogadta a szoftvert. Úgy gondolom, hogy egy hónap elteltével már a napi rutinban nem voltak fennakadásaink. Az áttérés után a nem mindennapi tempójú fejlesztések követése nem volt mindig egyértelmű. Rendelőnkben tudtommal én tértem át elsőként a NetDoktorra, később további két kolléga, részben az én tapasztalataim alapján szánta rá magát a szoftverváltásra.
Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?
Kéréseink teljesítéséhez minden segítséget megkaptunk a DeriCom szakembereitől. Konkrétumokat már nem tudok felidézni, de számos észrevételt tettem a használat során.
Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?
A Praxis Pro és a MedMaxPro nyomdokain kifejlesztett NetDoktor jobban követi a napi betegellátás “logikáját”, lényegesen gyorsabb a korábbiaknál, a program maga ajánl fel opciókat, figyelmeztet az esetleges hibákra. A sokrétű fejlesztésekből jó néhányat nem is sikerül a napi rutinba beilleszteni, illetve talán nem is igénylem azok egy részét. Fiatal kollégáimnak azt ajánlom, hogy ezzel a programmal kezdjék meg a tevékenységüket.
Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?
Kapcsolattartómmal kiváló és hatékony munkakapcsolatban vagyunk, minden észrevételemre igyekszik a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban reagálni.
Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?
A DeriCom rendszereinek fejlesztői mindig a praxisok szükségleteit tartják szem előtt. Pozitívum, hogy hatékonyan figyelembe vették a próbaverziókon dolgozó orvosok, nővérek észrevételeit is.
-
Dr. Kovács HajnalkaZirc - felnőtt háziorvos
Átállás: 2018.04.29.
Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?
Életem egyik legjobb döntése volt , hogy Önöket választottam. Ez számomra már egy személyes ügy nem kizárólag üzleti. Lenyűgöz, hogy minden nehézségemben mellettem vannak. Én praxis pro-s voltam, onnét indul az ismeretség.
Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?
Ami nekem Önökben elsőrendű és pótolhatatlan a szakmai színvonal a kíváló elérhetőség és a kiváló segítőkészség, csillagos ötös. Annyira türelemesek hozzám én antitalentum vagyok az informatikában. Önök számomra igazán az e recept bevezetése kapcsán vizsgáztak. Dicséretes ötöst kaptak.
Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?
Soha semmikor nem tudtam olyat kérni amit azonnal vagy kicsit később meg ne oldottak volna. Soha nem látjuk egymást de én tudom, hogy Önök mindig mögöttem állnak. Soha nem okoztak csalódást.Vannak mindig új hangok és nevek, de ezek a választások is mind kifogástalanok. Maradjanak mindig ilyenek. Remélem még sok szép közös munkánk lesz együtt. Én még 12 évet szeretnék dolgozni. Akkorra remélem lesz egy orvos kislányom, most harmadéves egyetemista és nagyon sok unokám.
-
Dr. Kovács IldikóBudapest - felnőtt körzet
Átállás: 2018.09.24.
Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?
Mindig a DeriCom szoftvereit használtam és nem csalódtam, biztattak, hogy a NetDoktor bővebb és jobb program lesz mint a PraxisPro, MedMaxPro, és igazuk volt, bevált.
Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?
Nagy infrastruktúra váltást nem igényelt.
Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?
Az indulás kicsit zötyögve ment: de sok segítséget kaptunk a Dericom Kft. support csapatától.
Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?
Nálunk gördülékenyen ment az átállás valamennyiünk számára, azonnal tudtuk használni, részletekre meg használat közben jöttünk rá, sokszor segítséggel.
Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?
Különösebb nagy kéréseink nem voltak a napi problémákat azonnal megoldotta a support csapat.
Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?
A NetDoktor sokkal több segítséget ad mint a többi a jelneleg piacon található háziorvosi szoftverek. A sokoldalú hozzáférés és a személyreszabhatóság miatt, mindenki számára kényelmes használatot biztosít. Könnyedén megtekinthetőek az indikátorral kapcsoaltos visszajelzések, bárhonnan elérhető a szoftver így a páciensek dokumentumai is. Az NRSZH beutaló kitöltése is mindössze pár percet vesz igénybe.
Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?
Egy jól működő ügyfélszolgálat akár gazdasági akár medicai szoftver használatáról van szó fontos, hogy bármikor elérhetőek legyenek. A Dericom Kft. minden ügyfelének saját kapcsolattartót biztosít amit nagyon jó dolognak tartok.A kapcsolattartók általában elérhetőek, ha foglaltak is szinte azonnal visszahívják az ügyfeleket.
Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?
Sok szoftvert látok a felülvizsgálataim során, úgy érzem sokkal kevesebbet tudnak és körülményesebbek azok használata.
-
Dr. Nagy ZoltánBudapest - gyerek körzet
Átállás: 2020.06.23.
Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?
Bárhonnan elérhető, szemben a korábban használt MedMaxProval.
Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?
Semmiféle extra beruházást vagy infrastruktúra fejlesztést nem igényelt.
Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?
Az indulás előtt volt lehetőségünk a Demo programmal gyakorolni, a migrálás után pedig egyből tudtunk dolgozni a programban.
Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?
A kollégák pozitívan fogadták az új alkalmazást, és néhány hét alatt mindenki beletanult a használatába.
Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?
Nem volt ilyen jellegű kérés.
Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?
Bárhonnan lehetséges a receptírás, EESZT belépés, a praxis adatainak elérése.
Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?
A kapcsolattartónk segítőkész minden esetben, amikor problémánk adódik.
Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?
Gördülékenyen használható, áttekinthető és jól működő rendszer.
-
Dr. Tabányi IstvánBudapest - felnőtt körzet
Átállás: 2020.02.03.
Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?
Elnézést a késői válaszért,de Covid fertőzés miatt 3 hét karanténban voltunk. Éppen ez az apropó világított rá arra,hogy a NetDoktorral otthonról is tudtam dolgozni, minden akadály nélkül…ha másért nem, már ezért is megérte, hogy átálltam erre a programra. Az új programra kicsit félve tértem át, de kedvező és jó referenciák meggyőztek és egyáltalán nem bántam meg.
Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?
A meglévő infrastruktúrák mellett a program hibátlan, megfelelő gyors is. Csak új nyomtatót kellett beszerezni ezt is az Önök javaslatára, egyébként ez már korábban is tervben volt.
Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?
Az átállás szinte alig okozott gondot, mert elég idő volt “gyakorolni” a nem élesített szoftveren, illetve elakadásnál a kollégák rögtön segítenek, illetve több alkalommal telefonon jelentkeztek, ha éppen nem volt “szabad” ember.
Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?
A kollégák érdeklődéssel fogadták, egyik kollégám 2021.januártól áll át a NetDoktorra. Ebben szerepem annyi, hogy a kollégám asszisztense kedvelte meg, hiszen ő helyettesített a rendelőben a karantén alatt.
Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?
Személyre szabott kérésem elsősorban a dokumentumok szkennelésével voltak kapcsolatosak.
Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?
Az applikáció letöltésével gördülékeny, a beteg lakásán is be tudom másolni a programba. Pozitívumok között említeném a könnyű kezelhetőséget, átláthatóságot. A jelentések kezelése szintén “veri” a korábbi programot. A statisztikák széles köre nagyon sok jelentéshez nélkülözhetetlen, (védőoltások,KSH stb.) és ami nagyon fontos a konvertásánál szinte semmilyen adat nem “tűnt el”.
Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?
Az ügyfélszolgálat munkatársai előtt le a kalappal. Amennyiben kérésem lenne – jelenleg nincs – kapcsolat tartómon keresztül jelzem.
Milyen javaslatai, igényei vannak cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatban, ami az eddigiekhez képest még hatékonyabban segítené mindennapi munkáját?
Még egyszer nagyon szépen köszönöm a kiváló programot és további jó egészséget és kitartást.
-
Dr. Gergely NándorMátészalka - felnőtt háziorvos
Átállás: 2020.09.28.
Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?
A fejlesztő csapat orvos tagjaként régóta vártam arra, hogy a fejlesztés során javasolt ötleteinket, javaslatainkat megvalósulni lássuk az új programban. Az informatikus fejlesztők számára időigényes munka volt, mire a MedMaxPro-ban megszokott funkcionalitás a NetDoktorban is megvalósult, de szerencsére ma már minden tökéletesen működik. Ami sokkal vonzóbbá teszi az új programot a MedMaxPro-hoz képest, az a sok-sok új funkció, amit korábbi programban elképzelni sem tudtunk.
Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?
Gyakorlatilag semmilyen fejlesztést nem igényelt a programra való átállás, a korábbi hardver eszközeink, nyomtatóink teljesen alkalmasak a program futtatására.
Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?
Természetesen minden új dolog először idegennek tűnik. A teszt környezetben azonban lehetőségünk volt használni a program minden funkcióját jóval az átállás előtt, nem éles helyzetben, a saját beteg adatbázisunkkal. Mindezt otthon, a rendelőtől függetlenül is megtehettük. Az első “éles” napon a DeriCom munkatársa készenlétben állt, és bármivel kapcsolatban kérdésünk, problémánk volt, azonnali segítséget kaptunk.
Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?
Az Ápolónő többször “fenyegetett” azzal, ha átállunk a programra, Ő felmond. Tette ezt azért, mert egy közel két évvel korábbi átállás során a konvertálás hibája miatt (régebbi verziójú konvertáló programmal történt az adatmigrálás) egy nagyon nehezen használható adatbázist kaptunk, ez Nála mély sebeket ejtett. A több nyomtató használatát segítő kiegészítő applikáció telepítése, és a VIR integrációja után időszerűvé vált a programra való áttérés. Amikor a teszt környezetben az Ápolónő elkezdett gyakorolni, nagyon kellemesen csalódott a programmal kapcsolatban, már-már nem értette, miért is tiltakozott ennyire a programváltás ellen. A váltás előtti gyakorlás lehetősége miatt gyakorlatilag egy-két nap elteltével gördülékenyen ment a mindennapi rendelés.
Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?
Annyi kérésünk volt csupán, hogy minél teljesebb legyen az adatbázis konvertálása, ez körülbelül 95%-ban sikeres volt.
Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?
Az online elérhetőség, az eszköz és platform függetlenség, az adatbázisokban történő keresési lehetőség nagyszerűsége, a program átláthatósága az aktuális képernyőn, valamint az előzmények, anamnézis áttekinthetősége könnyítik meg elsősorban munkánkat. Hasznos segítség még ezen kívül a Dashboard, az értesítendők listázási lehetősége, a mobilapplikációval történő összekapcsolhatóság, a gyógyszeradagolás alapján történő gyógyszerkészlet kiszámolása, a Koronavírus Regiszter integrálása, továbbá a saját rendelőből megoldható helyettesítés lehetősége. Az előbb említetteken kívül még nagyon sok olyan apróságot tartalmaz a szoftver, amit nem lenne egyszerű felsorolni.
Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?
Maximális elismerésem a csapatnak, rendkívül segítőkészek, nyitottak a problémákkal szemben. Két kollégával van szorosabb kapcsolatom, nagyra értékelem az önzetlen segítségüket, tanácsaikat! A javaslatokat, észrevételeket maximálisan figyelembe veszik, igyekeznek azokat minél előbb beépíteni a soron következő frissítésekbe.
Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?
Nagyon innovatívak, előrelátóak, a DeriComnál, a kor műszaki lehetőségeit nagyszerűen kihasználják a rendszereik.
Milyen javaslatai, igényei vannak cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatban, ami az eddigiekhez képest még hatékonyabban segítené mindennapi munkáját?
Rendszeresen visszajelzem a programmal kapcsolatos kisebb-nagyobb észrevételeket, javaslatokat, ezt most nem részletezném. A céggel kapcsolatban annyit javasolnék, hogy maradjon meg ez a fejlődési irány, igényesség az új lehetőségek felé, továbbá a felhasználóbarát ügyfélszolgálat.
-
Dr. Kováts GyörgyHimesháza - felnőzz háziorvos
Átállás: 2018.12.03.
Miért választotta a NetDoktort?
A DeriCom Kft.-vel az évek során kialakult bizalmi kapcsolat, illetve az informatikai teendők alóli mentesülés voltak számomra a fő érvek a NetDoktor mellett.
Hogyan sikerült a szoftverváltás, mi a véleménye a folyamatról?
A szoftverváltás korrekt és hibamentes volt, mondhatni tökéletes szervezés mellett.
Miért szereti a NetDoktort? Milyen funkcióit emelné ki?
A gyors elérhetőség fontos szempont számomra, illetve a mentés és a karbantartás kényelmetlenségeivel sem kell többé szembenéznem.
Mit gondol a támogatásról, kollégáinkról?A supportos kollégák korrektek, mindig elérhetőek, és mindig találnak megoldást a problémáimra.
Milyen plusz funkciókat, lehetőségeket tartalmaz a NetDoktor az előző szoftveréhez képest?
A sebesség az, amiben a legnagyobb változást tapasztaltam, pillanatok alatt tudok váltani ellátási részt, olyan mintha egy könyvet lapozgatnék.
-
Dr. Németh Dénes CsabaTáp - felnőtt háziorvos
Átállás: 2020.07.06.
Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?
Fontosnak tartom, hogy a modern, naprakész ellátáshoz minden háttér adott legyen.
Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?
Nem igényelt fejlesztést.
Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?
Minden támogatást megkaptunk a program megismerésénél, betanításnál és a használat során felmerült kérdések, kérések megoldásában is.A support azóta is megoldja minden felmerülő problémánkat és tájékoztatnak az új lehetőségekről.
Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?
Örömmel fogadtuk, gyorsabbá tette a rendelés ütemét. A digitális aláírás pedig lényegesen csökkentette a papírfelhasználásunkat, és a rendelői találkozások számát.
Voltak-e személyre szabott kéréseik a beállításokat illetően és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?
Igen. Átemelték a MedMax programból a teljes adatállományt.
Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?
Az új program használatával gyorsabb lett a betegellátás menete. A digitális aláírás lényegesen csökkentette a papírfelhasználásunkat, és a rendelői találkozások számát.
Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?
A felmerült kérdéseinkre türelmesen válaszolnak,ha szükséges megmutatják akár többször is mi a megoldás egy adott problémára. A Dericom Kft. support csapatát bátran merjük hívni tanácsért, segítségért mindig nagyon segítőkészek.
Milyen javaslatai, igényei vannak cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatban, ami az eddigiekhez képest még hatékonyabban segítené mindennapi munkáját?
Jelenleg nincs ilyen. Jó Egészséget Kívánunk a DeriCom Csapatának!
-
Dr. Solymos ÁgnesBudapest - felnőtt háziorvos
Átállás: 2019.05.13.
Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?
Számomra a végső döntést az attérésre az adta, hogy a NetDoktor mindenhonnan könnyen elérhető. Amikor áttértünk ugyan még csak konkrét ígéret volt, de már közel a megvalósításhoz.
Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?
Infrastruktúra fejlesztést esetemben nem igényelt. Most hogy már a beteg lakásán is használom, azért egy egyszerű tabletre beruháztam, telefonom mobil internetjével működik
Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?
Az első hét volt, hogy sokat kellett hívni az ügyfélszolgálatot, utána már folyamatosan ment minden.
Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?
Az egyszerűsége és átláthatósága első pillanattól beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Ha kolléga érdeklődött, mindenkinek azt mondtam, ne aggódjatok ha már írtál levelet számítógépen ez is menni fog, a NetDoktor adja magát.
Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?
Annyi kérésünk volt csupán, hogy minél teljesebb legyen az adatbázis konvertálása, ez körülbelül 95%-ban sikeres volt.
Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?
Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?
Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?
A telefonos ügyfélszolgálattal mindíg sikerül kapcsolatot teremteni, ha nagyon túlterheltek legfeljebb visszahívnak. Sok probléma esetén azért úgy gondolom, az a biztos ha megírom hiba üzenetben, arra néhány napon belül kapok választ.
-
Dr. András János BélaTapsony - Vegyes körzet
Átállás: 2020.04.06.
Miért választotta a NetDoktort?
Egy pályázat kapcsán modernizáltuk informatikai eszközeinket, új laptopokat szereztünk be. Ekkor úgy döntöttem, hogy MedMaxPro szoftverünket is újabbra, korszerűbb megoldásra cserélné.
Katona Adrienn – asszisztens
Hogyan sikerült a szoftverváltás, mi a véleménye a folyamatról?
Abszolút pozitív volt a szoftveráltás, minden gördülékenyen ment, a kollégák óramű pontossággal tartották magukat a megbeszéltekhez.
Miért szereti a NetDoktort? Milyen funkcióit emelné ki?
A nyomtatványok könnyen, gyorsan előhívhatók, a páciens adatai, diagnózisa, stb. beemelhetők.
Mit gondol a támogatásról, kollégáinkról?
Amikor segítséget kértem, mindig azonnal reagáltak, tartották magukat a megbeszéltekhez.
Milyen plusz funkciókat, lehetőségeket tartalmaz a NetDoktor az előző szoftveréhez képest?
Az internetes felület miatt gyorsabb a működés, emellett szabadságot ad, hogy nem kell heti mentéseket végrehajtani.
-
Dr. Farkas GyulaDebrecen - felnőtt körzet
Átállás: 2018.06.28.
Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?
A NeDoktor előtt MedMaxPro-t használtunk. Azzal is meg voltunk elégedve, de a NetDoktor esetében jól hangzott az online adattárolás (nem kell szerver) és a rugalmasabb elérhetőség.
Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?
Az internet lassúsága miatt eleinte nehézségeink támadtak, annak rendezése óta minden jól működik. Beszereztünk új számítógépeket, de a NetDoktor a régebbi eszközökön is jól működik
Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?
A nehézség az új felület megszokásából adódott, illeve a nyomtatóbeállítás ami mostanra rendeződött.Az idők folyamán az e-recept felküldése is sokat egyszerűsödött.
Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?
Pár hét eltelte után már csak elvétve volt olyan kérdés, teendő amihez segítséget kellett kérnünk.
Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?
Voltak a felhasználói felületek beállításával kapcsolatos kérések, amikben segítettek, illetve a beállítás megismerése óta már magunknak állítjuk az oldalak információtartalmát.
Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?
Az online adattárolás az online elérhetőség, a mobil token belépés, az EESZT könnyű használata.
Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?
Abszolút segítőkészek, elérhetőek, a kommunikáció ill. segítségnyújtás udvarias, lényegre törő, hatékony.
Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?
Az online adattárolás és a rendszer rugalmas elérhetősége, a képernyőn látott információtartalom széles határok között változtathatósága.
Milyen javaslatai, igényei vannak cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatban, ami az eddigiekhez képest még hatékonyabban segítené mindennapi munkáját?Beszédfelismerő érdekelne, illetve hanggal történő vezérlés.
-
Dr. Poór LászlóBudapest - felnőtt háziorvos
Átállás: 2019.04.15.
Mióta praktizál, hány beteget lát el, mióta partnere a DeriComnak és mikor kezdte használni a NetDoktort?
Belgyógyászként kezdtem a pályafutásom 1999 – től egészen 2005-ig tartott. Háziorvosként 2006-ban kezdtem el dolgozni és azóta vagyok Dericom Kft. partnere. Jelenleg egy 2050 fős praxist látok el. A Netdoktorra 2019-ben tértem át.
Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?
A GDPR életbelépése komoly feladatokat ró az adatbiztonság terén az orvosokra is. A praxis pacientúrájának adatbiztonságát egyértelműen a praxis vezetőjének kell biztosítania, és megtennie minden olyan biztonsági intézkedést, ami az adatincidens esélyét minimalizálja. Ez komoly technikai felkészültséget igényel. Aki ezzel nem rendelkezik, jobb, ha szakértőt bíz meg a feladattal. A NetDoktor on-line használata esetén, a betegadatok a DeriCom banki biztonságú szerverein vannak, amelyek adatvédelmét és adatbiztonságát a cég szavatolja. A rendelőben használt gépeken semmilyen adat, és program nincs eltárolva, és ezzel a megoldással a mentések és program frissítések feladata sem terheli a praxis dolgozóit. A munkatársaimmal nagyon megszerettük, hogy azokkal az adminisztrációs feladatokkal, melyekkel nem feltétlenül szükséges nekünk magunknak foglalkoznunk, valaki megbízható módon elvégzi helyettünk. A NetDoctor online használata lehetővé teszi azt is, hogy az okos telefonomon a betegágy mellett is használhassam, megtekinthessem a páciens kórtörténetét, tájékozódjak a rendelet gyógyszereiről és felvigyem az ellátást, megelőzve ezzel, hogy a rendelőbe visszatérve kelljen azt rögzíteni.
Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?
Szerencsére a rendszer olyan technológiákat használ, hogy szinte bármilyen eszközön futtatható, ami képes csatlakozni a világhálóhoz. Úgy működik mint, amikor a böngészőben megnyitunk egy weboldalt. A kialakításának köszönhetően reszponzív, és a képernyő méretéhez igazodva jelenik meg a felhasználói felület. Már kis sávszélesség mellett is megbízhatóan használható.
Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során?
Leginkább az adatkonvertálás és a betanulás menete miatt aggódtunk, de mint kiderült feleslegesen. A DeriCom munkatársai több próba konvertálást is elvégeztek és volt lehetőségünk az új adatbázisba átkerült adatok ellenőrzésére is. A hiányzó adatokat a munkatársaimmal néhány óra alatt rögzítettük, és ezt követően indult élesben a rendszer. A betanulást a személyes tanácsadás mellett oktatófilmek és online elérhető tesztrendszer is segítette.
Voltak-e személyre szabott kéréseik a beállításokat illetően és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?
Természetesen mint minden új felhasználónak voltak kéréseim, szerencsére volt lehetőségem személyesen is találkozni néhány kollégával. A Dericom Kft. munkatársaitól maximális kiszolgálást kaptam és azóta is bármikor a rendelkezésünkre állnak.
Hogyan fogadták a kollegák az új rendszer bevezetését?
Az újtól való félelem érzést segített legyűrni, az a hatékony segítségnyújtás, melyet a Dericom ügyféltámogatást végző munkatársai részéről tapasztaltak, ám az igazi áttörést a személyes tapasztalatok és sikerélmények hozták meg.
A lassan egy éves együttműködés tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?
Megbízhatóság, színvonalas ügyfélszolgálat, a korszerű technológiák alkalmazása a rendelőkben zajló munkafolyamatok gyorsabb és hatékonyabb elláthatósága érdekében.
-
Dr. Hasitz Ágnes
Szentendre - felnőtt háziorvos
A legfontosabb, hogy minidig innovatív és felhasználóbarát, a betegellátást így egyre könnyebbé és magasabb színvonalúbbá teszi a szoftver. Szeretek a csapattal együtt dolgozni, mert a kollégák nagyon készségesek és gyorsak. Mindent megtesznek azonnal, amit kérünk.