Praxis Plus

Ügyfeleink véleménye a NetDoktorról. Rendeljen bárhol, bármikor szabadon! Használja laptopon, táblagépen vagy akár mobiltelefonján. Tapasztalja meg a valódi szabadságot, rendeljen informatikai feladatoktól mentesen.
Praxis Plus
  • Dr. Kondor AndreaSzigetmonostor – felnőtt háziorvos

    Átállás: 2018.12.17.

    Miért választotta a NetDoktort?

    A Praxisközösség tagjaként miatt adott volt a választás, a közösség ezt a szoftvert tervezte használni az adatátvitel könnyebbsége miatt.

    Hogyan sikerült a szoftverváltás, mi a véleménye a folyamatról?

    Az adatkonvertálás összességében sikeres volt, hiszen a korábbi adatok zöme átjött. A NetDoktor elsajátítása könnyen ment, sok segítséget kaptunk.

    Miért szereti a NetDoktort? Milyen funkcióit emelné ki?

    Előfordult már, hogy távgyógyászatban tevékenykedtem, otthonról. Mivel szimultán dolgozom a kolléganővel, egyből látjuk a felvett adatokat, változtatásokat. A pandémia döbbentett rá bennünket, mennyire lényeges a távoli elérés. Általánosságban elmondható, hogy a NetDoktort könnyedén használjuk, ha mégis ki kell emelnem hasznos funkciókat, akkor az állandó gyógyszerek felírását, beutalók létrehozását emelném ki. Sokat segít az előzmények, sablonok beemelésének lehetősége.

    Mit gondol a támogatásról, kollégáinkról?

    Pozitív tapasztalataink vannak, főleg a kapcsolattartónkat kedveljük, aki ismeri a rigolyáinkat, mindenre válaszol, ha egy probléma megoldása kicsit hosszabb időt igényel, akkor visszahív bennünket.

    Milyen plusz funkciókat, lehetőségeket tartalmaz a NetDoktor az előző szoftveréhez képest?

    Az előző rendszerünk “18. századi” volt, ég és föld a különbség a két szoftver között. A kezelőfelület, modern, az EESZT kapcsolódás, feltöltés, adatlekérdezés, illetve a leletek beemelése flottul megy. A NetDoktorhoz kiegészítő modulok is bekapcsolhatók, bár ezekről nincsenek igazán naprakész információink

  • Dr. Hintalan ÁdámMiskolc – felnőtt háziorvos

    Átállás: 2018.09.10.

    Miért választotta a NetDoktort?

    A NetDoktor pozitívuma, hogy nem helyhez kötött, felülete újszerű, változatos, emellett sok lehetőséget kínál. Használata előtt a DeriCom Kft. munkatársaitól demót kértem, ami meggyőző volt.

    Hogyan sikerült a szoftverváltás, mi a véleménye a folyamatról?

    Jóval összetettebb, mint a korábbi szoftver, amit használtam, a folyamatok kezdetben több lépésből álltak, melyeket folyamatosan optimalizáltak és persze én is rutinosabbá váltam közben. A konvertálás jól ment, nem jelentkezett adatvesztési probléma.

    Miért szereti a NetDoktort? Milyen funkcióit emelné ki?

    Leghasznosabbnak az EESZT lelet letöltést, illetve a gyógyszer előzmények, – pl. kiváltás dátumának megtekintését – tartom. Előszeretettel használom az anamnézis összefoglalót, mely alapján dátum szerint áttekinthetem, milyen vizsgálatokon jártak pácienseim, mi történt velük korábban. 

    Mit gondol a támogatásról, kollégáinkról?

    Első osztályú a támogatás. Nagyon jó az online hibajelzési lehetőség, gyorsan válaszolnak, akár visszahívással. Igyekszem kevésszer telefonálni, először megpróbálok magam boldogulni, például a NetDoktor funkcióit bemutató videók segítségével.

    Milyen plusz funkciókat, lehetőségeket tartalmaz a NetDoktor az előző szoftveréhez képest?

    Az e-mailes tájékoztatás, leletküldés, illetve a pecsét és aláírás illesztési lehetőség a beutalóra az általam leghasznosabbnak vélt funkciók.

  • Dr. Szurdoki VirágTiszaújváros – felnőtt háziorvos

    Átállás: 2020.05.04.

    Miért választotta a NetDoktort?

    A NetDoktor választása mellett a legfőbb érv az online hozzáférhetőség volt. Bárhonnan elérhető, ami különösen fontos számomra, hiszen több faluban dolgozom és helyettesítek egyszerre. A NetDoktort barátnőm régebb óta használja, ő ajánlotta a figyelmembe a szoftvert.

    Hogyan sikerült a szoftverváltás, mi a véleménye a folyamatról?

    A háziorvosok, asszisztensek általában nem rendelkeznek kiemelkedő számítástechnikai ismeretekkel. A 3G-pályázatban vásárolt telemedicinális eszközök kapcsán kellett informatikailag képeznünk magunkat, ezért nekünk most az átlag feletti informatikai tapasztalatunk van. Ezen sikeren buzdultunk fel és döntöttünk a program váltás mellett. Sajnos általánosságban elmondható, hogy a kollégák ha egy szoftvert megszoknak, rutinszerűen használnak, nem mernek újra váltani- pedig véleményem szerint nagy szükség lenne arra, hogy országosan egységes szoftverben dolgozzanak a háziorvosok és erre a Netdoktort alkalmasnak is tartanám. A NetDoktor rendszerét hamar sikerült megtanulnunk, 1-2 hét alatt minden főbb funkciót gördülékenyen tudtunk használni.

    Miért szereti a NetDoktort? Milyen funkcióit emelné ki?

    Legjobban azt tetszik a rendszerben, hogy a használt felületen kiválaszthatom, hogy milyen adatokat lássak egy beteg kapcsán, egy oldalon. Számomra így rögtön átláthatóak a beteg azon adatai, ami kapcsán “képbe” kerülök. A beutalók szerkeszthetősége nagyon jó, mert minden leletből át tudok ide emelni adatokat, információkat, hogy a beutaló szakmai tartalma korrekt legyen. Hasznos, hogy egyéni sablonokat lehet készíteni szinte a program bármelyik felületén. A laborok közé, minden általunk területileg használt ÁNTSZ beutaló felvitelre került így ezeket sem kell kézzel kitölteni már. A szkennelős lehetőség szuper az Orvosi mobil appban- mindent rögzíthető így nagyon gyorsan pl beteg által írt otthoni vérnyomásnapló. A kommunikációs rendszer hatékonyan támogatja a rendelést. Aktualitásokról, a rendkívüli rendelési idő változásról, most az influenza oltás mikéntjéről stb. kör e-mailt küldünk a betegek számára. A Netdoktor rendszer használata a COVID járvány alatt nemcsak az egészségügyi személyzetet segíti, a betegeket is. Hiszen gyakori probléma a hétvégén megérkező COVID PCR lelet, amit a korábbi szoftver használata mellett csak munkanapokon tudtunk megnézni. A járványhelyzet miatt a páciensek már megszokták, hogy e-mailben küldik például a gyógyszer igényüket, amióta Netdoktort használjuk az emaileket ezen keresztül bonyolítjuk. Terveink között szerepel, hogy a Páciens appot elkezdjük betegeink körében használni, hogy a előjegyzés kérése még egyszerűbben menjen.

    Mit gondol a támogatásról, kollégáinkról?

    A programon belüli naptár lehetőség jelentős előrelépés számunkra, eddig papir alapon vezettük az előjegyzést ami sokszor kaotikus és átláthatatlan volt. Jelenleg a rendelés csak előjegyzés alapján történik, az előjegyzést a programon belüli naptár felületen vezetjük, így bármikor tudunk rendelési időn kívül is időpontot adni, illetve tudom mennyire kell sietnem reggel, mikorra van beírva az első beteg. Az INR értékek nyomonkövetését szolgáló oldal is elkészült, ami szintén támogatja munkánkat. Nagyon sok funkció van, amit még nem ismerek, sok mindent tudnék még a magam ízlésére alakítani- remélem egyszer erre is lesz időm. Kiemelném, hogy a betegdokumentációs rendszer az előírásoknak megfelelő, nincs szükség külön adminisztrációra.

    Milyen plusz funkciókat, lehetőségeket tartalmaz a NetDoktor az előző szoftveréhez képest?

    A naptár lehetőség jelentős előrelépés számunkra, eddig nem használtunk előjegyzést. Az INR oldal is elkészült, ami szintén támogatja munkánkat. Nagyon sok funkció van, amit még nem ismerek, sok mindent tudnék még a magam ízlésére alakítani. Kiemelném, hogy a betegdokumentációs rendszer az előírásoknak megfelelő, nincs szükség külön adminisztrációra.

  • Dr. Debreceni RitaSzentendre – felnőtt háziorvos

    Átállás: 2020.04.30.

    Miért választotta a NetDoktort?

    A jó tapasztalatok alapján, hiszen a szoftvert már korábban, saját praxisom indítása előtt megismerhettem.

    Hogyan sikerült a szoftverváltás, mi a véleménye a folyamatról?

    Elégedett vagyok a szoftverváltás folyamatával, minden szükséges adatot sikerült áthozni az előző rendszerből.

    Miért szereti a NetDoktort? Milyen funkcióit emelné ki?

    A NetDoktort leginkább egyszerűsége miatt szeretem használni. A funkciók közül kiemelném a vénykezelést, ami jelentősen megkönnyíti a rendelés adminisztrációját.

    Mit gondol a támogatásról, kollégáinkról?

    A kollégák nagyon közvetlenek, rugalmasak és könnyen elérhetőek.

    Milyen plusz funkciókat, lehetőségeket tartalmaz a NetDoktor az előző szoftveréhez képest?

    A beutalóra egyszerű átemelni a szükséges információkat, mint pl panasz, anamnézis stb, ez nagy könnyebbséget jelent a munkavégzésben

  • Dr. Hajdú GabriellaMiskolc - Gyermekorvosi rendelő

    1. Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    Az adminisztrációs terhek növekedésével a Netdoktor előtt használt szoftver több területen nem tudta kiszolgálni az igényeket: közvetlen OSZIR és miniHIS elérés, leletküldés a beteg számára, illetve igazolások kiküldése (ez a gyermekorvosi rendelőkben naponta tömegesen fordul elő) emailben. Ezek indítottak el a szoftvercsere felé. És a lehetőségek feltérképezése kapcsán derült ki számomra, hogy létezik web-alapú program, ami bárhonnan, bármiről, bármikor elérhető. Amivel ráadásul az asszisztensnőmmel egyszerre is könnyedén tudunk dolgozni. És ráadásul ez a program lehetővé teszi a beteg (szülő) által küldött leletek, fotók, tüneti naplók egyszerű rögzítését a páciens kartonjában. Hát ez az gondoltam! Végre valami XXI. századi megoldás! Ráadásul nem kell foglalkozni az adatmentéssel, tárolással, frissítésekkel

    2. Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Csak egy laptopra volt szükség a szimultán munkavégzéshez.

    3. Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    Mivel nem vagyunk informatikusok, ezért először ijesztő volt a váltás gondolata, de nagyon csábító a program sokrétűsége. Online bemutatón részletes tájékoztatást kaptunk a program működéséről. A próbakonvertálás segítségével tudtunk gyakorolni a saját adatbázisunkat használva. A gyakorlás során felmerült kérdéseinket összegyűjtve előre egyeztetett időpontban többször konzultáltunk a Netdoktor informatikusaival. Az "éles" munkamehetre történő átálláskor is az informatikussal együtt 3 órát szántunk a program beüzemelésére, részletes beállítására. És már akkor foglaltunk konzultációs időpontokat a működés során felmerülő kérdések tisztázására.

    4. Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Az asszisztensnőm nagyon gyorsan megszokta, neki is tetszett és az első naptól gördülékeny volt a rendelés. Az előre foglalt időpontokban a support mindig pontosan keresett és meg tudtuk beszélni a munka során felmerülő kérdéseket.

    5. Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Gyermekorvosként fontos a védőoltások nyilvántartása, illetve a korhoz kötött státuszvizsgálatok rögzítése. Az ezzel kapcsolatos kéréseinket megoldották az informatikusok.

    6. Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    Bárhol, bármikor, bármilyen eszközről lehet "rendelni". Mindenben segíti a telemedicinális ellátást. Maximálisan kiszolgálja a praxisközösségi adminisztrációt.

    7 Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    Az ügyfélszolgálat jól működik, ha a kapcsolattartónk nem elérhető, akkor visszahív egy épp "felszabaduló" informatikus és igyekszik segíteni.

    8. Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    lsd. 6. pont. Sok modul közül lehet választani, amelyek segítik a munkát, az adminisztrációt, a kommunikációt a páciensekkel. (Rengeteg lehetőséget biztosít, amit nem győzünk kihasználni, mert a rohanó mindennapok mellett nincs időnk kipróbálni, utána nézni.) Folyamatosan fejlesztik és ezekről a fejlesztésekről rendszeresen kapunk hírleveleket, illetve a használattal kapcsolatban részletes útmutatókat.

    9. Milyen javaslatai, igényei vannak cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatban, ami az eddigiekhez képest még hatékonyabban segítené mindennapi munkáját?

    Használjuk az erodium rendszert. Hatalmas segítség lenne, ha az erodiumba érkező igazolás kérvények egy (két) kattintással átkerülnének a beteg kartonjába. (Számunkra igazi rémálom az iskolai és óvodai igazolások tömeges gyártása, ami őszi-téli szezonban akár napi 80-100 igazolást jelent.)

  • Dr. Melcher ZoltánSajópetri - gyermekorvosi rendelő

    Átállás dátuma 2022.10.17.

    Miért Választotta a NetDoktort?

    Sokáig, évekig használtam az előző háziorvosi programomat. Nagy könnyebbség volt , hogy a környéken szinte mindenki azt a programot használta. sajnos rohanó világunkban a cég nem tudta felvenni a versenyt így fokozatosan lemaradt a fejlesztés. Mindig az éppen aktuális szükséges fejlesztés történt meg , de minőségi fejlődés nem volt tapasztalható. Az elhatározás már régen érett bennem és többfelé kerestem a piacon. Kicsit vonakodtam a felhő alapú adattárolástól , de az élet igazolta az önök koncepcióját. Történt ugyanis , hogy a korábbi "FŐ" gépet ellopták a rendelőből. Ez azután történt , hogy áttértünk az Önök programjára. Ha ez korábban történt volna akkor legalább egy hét adat elveszett volna , mert a korábbi programmal hetente volt mentés. Így hoztam , majd kaptam egy másik gépet és ment a rendelés mintha mi sem történt volna.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Semmilyen infrastruktúrális fejlesztésre nem volt szükség. Igaz a felhő alapú működés nagyobb internet sávszélességet kíván meg , de ez már rendelkezésre állt.

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    Egy teljesen új felületet kellett megtanulni és ez persze okozott nehézségeket. Ebben sokat segített a Dericom munkatársa.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    A helyettesítő kolléga nő nem tanulta meg a program használatát. Csak leletek megnézését sajátította el. Egyébként sem egy informatikai érdeklődésű, csak a legszükségesebbeket használja.

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    A korábbi programnál is bombáztam a módosító javaslataimmal a programozót , itt sem tettem másként. Alig egy éve használom a programot és már két javaslatomat is beépítették a programba. Ez nagy büszkeséggel tölt el.

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    Nem akarom az előző programot leminősíteni, de zongorázni lehetne a különbséget. pl. a különböző helyeken való keresés, az adagolás, a statisztikák lekérdezése, a jelentések, a COVID segítsége pedig egészen zseniális. A praxisközösségi munka dokumentációja is jól áttekinthető. Én akivel csak szóba kerül mindenkinek dícsérem.

    Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    Teljesen jól működik. HA nem tudják azonnal felvenni a telefont akkor visszahívnak. Az egész programváltás úgy történt meg , hogy csak telefonon beszéltünk és a progzamozók online elintéztek mindent. Gyakorlatilag a rendelőből a karosszékemből intéztem el mindent.

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    A rendelhetek bárhonnan bármikor !!! Ez akkor jó ha elfelejtek valamit és csak otthon jut az eszembe. A betegnek pedig megígértem. A VIP betegekről nem is beszélve. Az pedig, hogy otthon is meg tudom nézni belépés, karton nyitás nélkül egy beteg leletét külön jó. Illetve nagyon hasznos, hogy látom a betegem az EESZTből a gyógyszert kiváltotta-e?

    Milyen javaslatai, igényei vannak cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatban, ami az eddigiekhez képest még hatékonyabban segítené mindennapi munkáját?

    Alig használom ki a program adta számos lehetőséget. A mobil aplikációt nem is haszlálom csak nagyon keveset, azon belül is inkább az aláírás funkciót. Kényelmesen tudom a jelentéseket otthonról elküldeni olyan időszakban pl. szabadnapon pillanatok alatt elküldeni amikor a többi h.o. nem terheli a központi szervert, ami miatt nagyon lelassul a rendszer. Aki már küldött be jelentést az tudja miről beszélek, hogy ötödjére sem fogadja időtúllépés miatt.

    Ez is nagy előnye a programnak, arról nem is beszélve hogy ha valaki már 10 éve a praxisban ül biztos volt olyan hogy elfelejtette a havi jelentést elküldeni. Ilyenkor a Horvát tengerpartról is el lehet küldeni a jelentést és ezáltal nem marad el a finanszírozás.

    Nem kell a rendelőbe elmenni, hogy a jelentés beküldése megtörténjen.

    Kisgyermekes orvos anyukák: a gyerekért menni kell ,de ez vagy az lemarad amit a betegnek meg kell csinálni, de a gyerekért menni kell az óvodába , mert már kétsuer telefonáltak , hogy már csak az ő gyereke van ott..... A program hozzájárul a stresszmentes orvosi tevékenység végzéséhez.

    Volt kisgyermekem akiért rohanni kellett az óvodába ... refluxos voltam abban az időben…

    Dr. Melcher Zoltán

További Referenciák Ajánlásaink

Váltson NetDoktorra!

Kérje kötelezettségmentes, ingyenes bemutatónkat.
Maximális támogatással!