-
Dr. Békés BoglárkaPécs – felnőtt háziorvos
Átállás: 2020.01.13.
Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?
A NetDoktorra azert tértem at, mert egy olyan körzetet vettem át, ahol eléggé elavult programot használtak, így mindenképpen modernizálni szerettem volna.
Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?
Konkrét új infrastruktúrát nem igényelt a NetDoktor bevezetése, azonban az orvosi PC és a nyomtató is újítva lett.
Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?
A NetDoktor előnyei sokretűek, legfontosabb számomra, hogy a szoftver internet kapcsolattal bárhonnan elérhető.
-
Dr. Selmeci GáborPilisvörösvár – felnőtt háziorvos
Átállás: 2019.09.09.
Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?
Helyszíntől független, bárhol felhasználható programot kerestem.
Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?
Nem igényelt fejlesztést.
Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?
Az adatkonverzió tényleg 90%-os volt, csak minimális pótlólagos adatbevitelt igényelt.
Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?
A kezdeti idegenkedés után, kb. 1 hét alatt mindenki “belejött” a használatába.
Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?
A folyamatos kapcsolattartásnak köszönhetően mindig személyre szabott a program.
Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?
A legnagyobb előny számunkra, hogy netes felületének köszönhetően bárhol használható.
Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?
Eddig fennakadás nélkül, azonnal kaptunk online segítséget szükség esetén.
Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?
Az alapprogramot használjuk, mindenben megfelel igényeinknek.
Milyen javaslatai, igényei vannak cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatban, ami az eddigiekhez képest még hatékonyabban segítené mindennapi munkáját?
Az eddigi folyamatos fejlesztések folytatása garantálja a program népszerűségét, illetve a várható üzleti sikert.
-
Dr. Szoltsányi GáborSzentendre – felnőtt háziorvos
Átállás: 2020.11.30.
Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?
Régi programom helyhez kötött volt, kevesebb szolgáltatással, környező praxisok már ezt a programot használték, helyettesítés így sokkal könnyebben oldható meg.
Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?
Új program megtanulása mindíg kihívás, a Dericom az oktatásban és későbbi kérdéseimben is mindig jó partner volt, készséggel segítettek, ezzel együtt több hét míg rutinosan tudjuk használni a programot. Átlátható , logikus jó a struktúra, de a funkciók sokasága miatt mindig találok még új kérdezni valót.
Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?
Mindenhonnan elérhető, könnyű hozzáférés, helyettesítés sokkal könnyebb, nagyon sokrétű funkció plussz kiegészítő modulok.
Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?
Alapvetően jól megszervezett, segítőkész
Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?
Hozzáférhetőség, személyre szabhatóság, rugalmasság.
-
Dr. Gulyás GáborNyíregyháza – felnőtt praxis
Átállás: 2020.02.10.
Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?
A netalapú használat számos előnye miatt választottam a NetDoktort.
Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?
Nem igényelt infrastruktúra fejlesztést a bevezetése.
Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?
Az újdonságból fakadó nehézségeket 1-2 nap alatt áthidaltunk, adódó kérdéseinkre a későbbiekben is választ kaptunk kontaktunktól.
Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?
Egy hét után teljesen gördülékenyen ment minden.
Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?
Speciális kéréseinkre hamar kaptunk megoldást.
Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?
Tulajdonképpen csak ilyen van, előző szoftverünk napi szinten akadályozta munkánkat, a Netdoktorral hatékonyan ellátjuk nagy, 2900 fős praxisom betegeit.
Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?
Eleinte gyakran hívtuk kapcsolattartóinkat, akik türelmesen segítettek, ha elakadtunk valamivel.
Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?
Mindennapi munkánk rendelőhöz kötöttsége megszűnt a Netdoktor használata óta!