Változás a telefonhívások fogadásában

Változás a telefonhívások fogadásában

Egy jó szoftver csak fél siker. A másik részét a körültekintő ügyféltámogatás adja.

Általában egy szoftver megítélésében fontos szempont a szoftvertámogatás minősége. A DeriCom folyamatosan fejlesztéseket hajt végre annak érdekében, hogy a NetDoktor felhasználók kiszolgálását javítsa.

A DeriCom már évek óta személyes ügyfélszolgálati kapcsolattartó rendszert működtet, azzal a céllal, hogy minden ügyfél számára személyre szabott kiszolgálást biztosítson. Azonban néha előfordul, hogy a praxis kapcsolattartója foglalt. Ezért került bevezetésre a cégnél egy a munkatársak elérését gyorsabbá tévő új CALL-CENTER rendszer.

A CALL-CENTER MŰKÖDÉSE 

A a call-center beüzemelésével a DeriCom központi telefonszáma változatlan maradt. A munkatársak továbbra is a +36 1 599 9740 számon fogadják a hívásokat. A hívás beérkezését követően a felhasználónak készüléke nyomógombjainak a segítségével kell kiválasztania, hogy milyen ügyben és kivel szeretne beszélni.

A support munkatársait a felhasználók a hármas gomb lenyomását követően tudják elérni. FIGYELEM: Nagyon fontos, hogy a hármas gomb megnyomása után a technikai segítséget nyújtó kolléga csak azt követően válik kiválaszthatóvá, hogy az automata VÉGIG mondta a teljes menü tartalmát. Miután elhangzott a „9-es, visszatérés az előző menüpontba” is, lehet megadni a kívánt munkatárs számát. Ezzel megelőzhető, hogy az 1-es menüponton elérhető supportos folyamatosan foglalt legyen

A kétszintű menürendszerben a dedikált kapcsolattartók az alábbi számokon érhetők el.

  •           1-es gomb: Ákos
  •           2-es gomb: István
  •           3-as gomb: Gergő
  •           4-es gomb: Viktor
  •           5-ös gomb: Zoli

Ha a kiválasztott munkatárs nem kapcsolható, pl.: foglalt, akkor a rendszer automatikusan tovább lép, míg valamelyik supportos munkatárs fogani tudja a hívást. Ha esetleg minden ügyfélszolgálatos kolléga foglalt, arról egy hangüzenetben kap a hívó tájékoztatást.

NETDOKTOR HELP FUNKCIÓ

Abban az esetben, ha minden kapcsolattartó foglalt, a felhasználók a NetDoktor HELP felületén keresztül tudnak kapcsolatba lépni a cég munkatársaival. Ez a funkció lehetővé teszi, hogy a felhasználók közvetlen a medikai szoftver felületéről üzenjenek a DeriCom ügyfélszolgálatának, illetve hogy hibajegyet hozzanak létre, sőt akár képernyőképet is tudnak csatolni.

A kategória és a prioritás megadása után a felhasználó az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • Üzenet
  • Időpontfoglalás
  • Hibajegy
  • Fejlesztési igény

A  HELP funkció használata esetén a CRM/HelpDesk rendszer minden esetben rögzíti a beérkező megkeresést, és az itt jelzett problémákkal, üzenetekkel kapcsolatban minden esetben kontrollált módon visszajelzést kapnak a felhasználók.

A színvonalas ügyféltámogatás  a DeriCom életében jelentős fontossággal bír. Ezért tartotta a menedzsment fontosnak, hogy a telefonhívások kezelésében magasabb szintre lépjen a cég. A call-center bevezetésével nem csak a nem fogadott hívások száma csökkenthető, de lehetőséget ad arra is, hogy a support hatékonysága jobban mérhető legyen, és az esetleges problémák megoldásával a munkamenet javuljon.

Amennyiben Önnek is szüksége lenne egy a napi feladatok ellátását hatékonyan támogató medikai szoftverre, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot!

További Blog

Váltson NetDoktorra!

Kérje kötelezettségmentes, ingyenes bemutatónkat.
Maximális támogatással!