Egy jó szoftver csak fél siker. A másik részét a körültekintő ügyféltámogatás adja.
Általában egy szoftver megítélésében fontos szempont a szoftvertámogatás minősége. A DeriCom folyamatosan fejlesztéseket hajt végre annak érdekében, hogy a NetDoktor felhasználók kiszolgálását javítsa.
A DeriCom már évek óta személyes ügyfélszolgálati kapcsolattartó rendszert működtet, azzal a céllal, hogy minden ügyfél számára személyre szabott kiszolgálást biztosítson. Azonban néha előfordul, hogy a praxis kapcsolattartója foglalt. Ezért került bevezetésre a cégnél egy a munkatársak elérését gyorsabbá tévő új CALL-CENTER rendszer.
A CALL-CENTER MŰKÖDÉSE
A a call-center beüzemelésével a DeriCom központi telefonszáma változatlan maradt. A munkatársak továbbra is a +36 1 599 9740 számon fogadják a hívásokat. A hívás beérkezését követően a felhasználónak készüléke nyomógombjainak a segítségével kell kiválasztania, hogy milyen ügyben és kivel szeretne beszélni.
A support munkatársait a felhasználók a hármas gomb lenyomását követően tudják elérni. FIGYELEM: Nagyon fontos, hogy a hármas gomb megnyomása után a technikai segítséget nyújtó kolléga csak azt követően válik kiválaszthatóvá, hogy az automata VÉGIG mondta a teljes menü tartalmát. Miután elhangzott a „9-es, visszatérés az előző menüpontba” is, lehet megadni a kívánt munkatárs számát. Ezzel megelőzhető, hogy az 1-es menüponton elérhető supportos folyamatosan foglalt legyen
A kétszintű menürendszerben a dedikált kapcsolattartók az alábbi számokon érhetők el.
- 1-es gomb: Ákos
- 2-es gomb: Péter
- 3-as gomb: Gergő
- 4-es gomb: Tamás
- 5-ös gomb: Zoli
- 6-os gomb: István
Ha a kiválasztott munkatárs nem kapcsolható, pl.: foglalt, akkor a rendszer automatikusan tovább lép, míg valamelyik supportos munkatárs fogani tudja a hívást. Ha esetleg minden ügyfélszolgálatos kolléga foglalt, arról egy hangüzenetben kap a hívó tájékoztatást.
NETDOKTOR HELP FUNKCIÓ
Abban az esetben, ha minden kapcsolattartó foglalt, a felhasználók a NetDoktor HELP felületén keresztül tudnak kapcsolatba lépni a cég munkatársaival. Ez a funkció lehetővé teszi, hogy a felhasználók közvetlen a medikai szoftver felületéről üzenjenek a DeriCom ügyfélszolgálatának, illetve hogy hibajegyet hozzanak létre, sőt akár képernyőképet is tudnak csatolni.
A kategória és a prioritás megadása után a felhasználó az alábbi lehetőségek közül választhat:
- Üzenet
- Időpontfoglalás
- Hibajegy
- Fejlesztési igény
A HELP funkció használata esetén a CRM/HelpDesk rendszer minden esetben rögzíti a beérkező megkeresést, és az itt jelzett problémákkal, üzenetekkel kapcsolatban minden esetben kontrollált módon visszajelzést kapnak a felhasználók.
A színvonalas ügyféltámogatás a DeriCom életében jelentős fontossággal bír. Ezért tartotta a menedzsment fontosnak, hogy a telefonhívások kezelésében magasabb szintre lépjen a cég. A call-center bevezetésével nem csak a nem fogadott hívások száma csökkenthető, de lehetőséget ad arra is, hogy a support hatékonysága jobban mérhető legyen, és az esetleges problémák megoldásával a munkamenet javuljon.
Amennyiben Önnek is szüksége lenne egy a napi feladatok ellátását hatékonyan támogató medikai szoftverre, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot!