Viktória

Ügyfeleink véleménye a NetDoktorról. Rendeljen bárhol, bármikor szabadon! Használja laptopon, táblagépen vagy akár mobiltelefonján. Tapasztalja meg a valódi szabadságot, rendeljen informatikai feladatoktól mentesen.
Viktória
  • Dr. Berényi AnikóBudapest – gyerek háziorvos

    Átállás: 2020.10.01.

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    A Netdoktort már beüzemelték a praxisban, amit átvettem és a kollégák ezt használták teljes megelégedettséggel. A Házi Gyermekorvosok Egyesülete kongresszuson is hallottam előadást a NetDoktorról. Az elhangozz információk között az otthonról – bárhonnan elérhetősége volt a legszimpatikusabb.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Semmilyen fejlesztést nem kellett a rendelőben véghezvinnem. Itthon laptopot használok.

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    A Dericomtól gyors és hatékony segítséget kaptam, az átállás előtt már a helyettesítés regisztrálásában is.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    A kollégák közül kettőt helyettesítettem, mivel már ők használták a szoftvert, az asszisztensek is gördülékenyen ment a rendelés.

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Személyre szabott kérésünk nem igazán volt, elfogadtuk a javasolt alapbeállításokat.

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    Korábban (gyakorlatok során) kórházi szoftvert használtam (Medsol) – lényegesen régebbi változat, nem igazán hasonlítható a Netdoktorhoz.

    Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    Az ügyfélszolgálattal meg vagyunk elégedve, a távsegítség gyakran jól tud jönni. Hatékonyan az együttműködik.

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    Ha jó a hardware és a hálózattal sincs probléma, kifogástalanul használható a NetDoktor akár egy pörgős háziorvosi rendelésen is. Otthonról is kiegészíthetjük a munkánkat vele most a járvány alatt ez nagyon megnyugtató az egészségügyben dolgozók számára, hiszen rengetegen kényszerűlnek otthoni munkavégzésre.

  • Dr. Pető IstvánBudapest – felnőtt háziorvos

    Átállás: 2020.01.13.

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    Mindenképpen szerettem volna a legújabb programra áttérni a korábbiról, melyet bárhol tudok használni, ahol van internetes hozzáférés. Kolléganőnél láttam a programot, és nagyon megtetszett.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    A háziorvosi rendelőnk közös internetet használt, mely nem bírta el a NetDoktor igényeit, emiatt vásároltam egy mobilinternet hozzáférést, mellyel a sebességgel kapcsolatos problémák azonnal megszűntek. A jobb átláthatóság miatt az asszisztensem kapott még egy nagyobb monitort.

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    A nyomtatással volt probléma, melyet távsegítséggel gyorsan orvosoltunk.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Asszisztensem kb. 2 hét alatt minden számára szükséges funkciót megtanult kezelni, nekem is kb. ennyi időre volt szükségem, hogy teljes biztonsággal tudjam használni a programot. Nagyon jól fogadtuk az új programot, és a betegeknek is tetszik.

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Ipad-re szerettem volna a NetDoktor Orvos alkalmazást, melyre ígéretet kaptam.

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    A rendelői számítógéptől való függetlenség, a mobiltelefonról történő receptfelírás nagyban megkönnyíti orvosi munkámat.

    Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    Rendkívül segítőkészek, és nagyon jó a problémamegoldó készségük.

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    Ez a program nemcsak megkönnyíti, de szórakoztatóvá is teszi a rendelést, mivel mindent pár kattintással meg tudok oldani. Az EESZT-ben való leletböngészés is nagyon fel tudja gyorsítani a rendelést.

  • Dr. Sándor GyörgyPécs – gyerek háziorvos

    Átállás: 2020.07.06.

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    Egyszerű, de elavult szoftvert használtunk. A NetDoktor kipróbálása meggyőzött, az elvárásaimnak megfelelt. Ami nagyon fontos volt: a folyamatos fejlesztések, a megoldások a hétköznapi gyakorlatunkban nehézséget jelentő problémákat oldották/oldják meg, ami kimeríti a felhasználóbarát/felhasználó központú működés fogalmát.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Nem kellett fejlesztenünk.

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    Volta kihívások, mint minden tanulási folyamatban, de korrekt és azonnali támogatást kaptunk és így a vártnál könnyebben zajlott le az átállás.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    A kollégáim nyitottsággal és türelemmel kezelték a helyzetet (én is megpróbáltam ezt maximálisan teljesíteni ) és így kb. egy hónap után fennakadások nélkül átálltunk. A napi rutin feladatok kapcsán egyre több olyan megoldást ismertünk meg, ami egyszerűsíti és megkönnyíti az adminisztrációt – ennek megfelelően folyamatosan nőtt az elégedettség a kollégáim között is.

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Elsősorban az előző szoftver adatainak az átemelése volt küzdelmes, itt sok visszajelzést adtam, kéréseket fogalmaztam meg és ezek jelentős része teljesült is. A technikai korlátok adottak, a „hozott anyagból” mindent nem lehet teljesíteni, de érdemi adatvesztés nem volt.

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    Ami a legfontosabb: a szemlélet. Mire eszembe jut, hogy egy funkció lehetne kézre állóbb, már változott is. A fejlesztéseket a felhasználók észrevételei irányítják, közös munka eredménye és ennek megfelelően folyamatosan bővül a felhasználói lehetőségek tárháza.

    Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    Az elérhetőség folyamatos és hozzáállás készséges, a hozzáértés nem kérdéses. Mi kell más?

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    Folyamatosan követi az informatikai és szakmai, adminisztrációs elvárások változásait. A megoldásokat egyértelműen a felhasználók igényeire/azok alapján alakítják. Könnyen elérhető, mobil, biztonságos.

    Milyen javaslatai, igényei vannak cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatban, ami az eddigiekhez képest még hatékonyabban segítené mindennapi munkáját?

    Minden aktuális igényünkkel azonnal megkeressük a cég munkatársait és ezekre választ ill. megoldást kapunk. Maximálisan elégedettek vagyunk.

  • Dr. Csordásné Juhász JuditPusztaszabolcs – felnőtt háziorvos

    Átállás: 2019.02.04.

    Az előzőleg használt szoftver nem volt online, mindenképpen szerettem volna több platformon dolgozni, ezt a NetDoktorral könnyedén megtehetem. A beteghez is elég egy laptop vagy tablet, és teljes mértékben tudom használni a programot. A  Dericom Kft. munkatársa eljött, személyesen bemutatta a NetDoktort, meggyőző volt, azóta is folyamatos a fejlődés, törődnek velünk.

  • Dr. Gergely EditBudapest – felnőtt háziorvos

    Átállás: 2019.04.23.

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    Egy másik rendelőben történt helyettesítéskor találkoztam először a programmal, illetve annak elődjével. Jól átláthatónak, praktikusnak tűnt, ezért kerestem fel Önöket.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    A számítógép parkunk alapvetően megfelelt a program követelményeinek.

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    Egy új, az addig használthoz képest merőben más, meglehetősen összetett program elsajátítása már önmagában is nehéz, elég sok időt, gyakorlást igényelt. Kétszer is kaptunk személyes bemutatót ismertetőt és egyszer pedig az éles kezdéskor egy egész napos személyes segítséget.

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    Igen előnyös, hogy nincs a program egy konkrét géphez kötve, bárhonnan beléphetek, ellentétben a Viktória programmal. Pozitív, hogy egy időben dolgozhatok egy páciens lapján belül az asszisztensemmel.

    Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    Az ügyfélszolgálat minden alkalommal készséges, igyekeznek elhárítani az akut problémát, legtöbbször sikerrel.

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    Az alapprogramon kívül csak a levelezőprogramot és a számlázót veszem igénybe, azokkal nincs különösebb problémám. A telefononos NetDoktor orvos applikáció kifejezetten hasznos, bár a diktafon funkciót a kezdeti akadozások miatt nem tudtam “megszeretni”, emiatt nem is használom. Összefoglalva: ez a komplex program nagyban megkönnyíti a munkánkat! Köszönjük!

  • Dr. Holczer AttilaMór – felnőtt háziorvos

    Átállás: 2019.02.11.

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    Két éve kezdtem el háziorvosként praktizálni, korábban kórházban dolgoztam. Elődöm Viktória nevű programot használt, amint megláttam tudtam, hogy nem maradhat.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Megörökölt gépeken is szépen futott a Netdoktor, de azóta gépparkot lecseréltem, azóta kifogástalan.

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    A helyettesítő kollegákból pl. ez érezhető ellenállást vált ki. Személyes véleményem: gyorsan átlátható, sallang mentes program. Nagyon jó irány.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Asszisztensem kezdetben szkeptikus volt, de gyorsan megszerette, részemről első látásra szerelem. A Dericom Kft. munkatársaitól kezdetben napi szinten akár többször is kaptunk segítséget).

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Természetesen több kérésem is volt, nagy részét már meg is valósították, vagy éppen folyamatban van!

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    Első háziorvosi szoftver amit használok, kórházban Medsol programmal dolgozom. Legnagyobb pozitívum, hogy bárhol, bármikor, bármilyen eszközről elérhetem, csak internet kell hozzá.

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    Átlátható, felhasználóbarát, uptodate, bárhonnan elérhető, szuper a háttércsapat.

    Milyen javaslatai, igényei vannak cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatban, ami az eddigiekhez képest még hatékonyabban segítené mindennapi munkáját?

    Mindennapi használat során felmerülő problémákat, esetleges gyorsítási lehetőségeket, kényelmi funkciókat azonnal jelezni szoktam a kapcsolattartó kollégának, aki megbeszéli a csapattal. Ha Ők is úgy látják beépítik a programba. Jelenleg más programot nem is tudnék elképzelni. Mobil applikációt még nem sikerült bevezetnem a praxisban, a COVID mellett ez a következő kihívás!

  • Dr. Lux BalázsBudapest - Felnőtt háziorvos

    1. NetDoktorra való áttérés főleg azért történt mert ezt a programot gond nélkül tüdom otthonról is használni, üzemorvosit pedig a cégeknél.

    2. Infrastruktúra fejlesztést nem igényelt.

    3. Nehézségek a program megtanulása volt,de többnyire kaptunk segítséget.

    4. Együtt döntöttünk a program váltásról, kisebb nehézségek még most is vannak.

    5. A személyre szabott kérések vannak, voltak.

    6. Mindenképpen azt, hogy szinte bárhol tudom használni ahol van internetkapcsolat.

    7. DeriCom ügyfélszolgálata általában jól működik, igyekeznek segíteni.

    8. Jó, hogy internetalapú, ezért mindenhol használható, nem kell mindig mentésekkel időt tölteni

  • Dr. Török PéterBicske - Felnőtt háziorvos

    1. Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    Hűséges típus vagyok, és évtizedekig kitartottam a bevált és megszeretett szoftver mellett, amely egy DOS alapú, jól kezelhető program volt. Az elmúlt időszakban nem a fejlesztői csapat miatt, hanem az egyéb számítástechnikai és egészségpolitikai környezet változásai miatt nehezebben kezelhető és lassabban reagálóvá vált.

    Kollégáim lelkes javaslatára váltottam. Elsődleges előnyének a "felhő alapú" bázisát tartottam és azt, hogy közvetlen kapcsolatot létesít az egyéb platformokkal (oszir, jogosítvány, eeszt szolgáltatások)

    2. Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Nem igényelt fejlesztést.

    3. Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    Az adatkonvertáláskor az ambuláns betegekhez kerültek bejelentkezett betegek, amelynek a megoldása többkörös egyeztetést igényelt, de sikeresen megoldódott.

    A program indulásakor megértő és gyors segítséget kaptam a DeriCom munkatársaitól. Külön figyelmességnek tartottam, hogy a bevezető időszakban számítanak a gyakoribb megkeresésekre, elakadásokra.

    4. Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Asszisztensem örült a váltásnak. Egyszerűbbé és hatékonyabbá vált a munkája. A mindennapi rendelés kb. 2 hét alatt vált gördülékennyé, de már az első naptól voltak örömteli pillanatok, hiszen a próbaverziókkal és az előzetes konzultációkkal felkészülten kezdtünk élesben.

    A mindennapok darálója azonban nem teszi lehetővé, hogy a kezdeti felfedező lendület tovább folytatódjon, pedig sok új funkció várna minket.

    5. Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Ambuláns és bejelentkezett betegek adminisztrációja és a Praxisközösségi modul használata, amelyeket sikerült megoldanunk.

    6. Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    Diagnózis keresés, gyógyszer adatbázis, eeszt kapcsolat, orvos és szolgáltató keresés, oszir jelentés, rendelőn kívüli munkavégzés.

    7. Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    Ha szükséges, akkor a gyors-segítség működik és hatékony. A kommunikációs panel jól működik.

    8. Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    Integratív, korszerű, naprakész.

    9. Milyen javaslatai, igényei vannak cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatban, ami az eddigiekhez képest még hatékonyabban segítené mindennapi munkáját?

    Időnként olyan megbeszélés kezdeményezése, ahol a program használatának az addig nem használt funkcióiban lehet fejlődni. Felhasználóként kialakult rutinok felülvizsgálata, magasabb szintű felhasználói skillek elsajátításának lehetőségei.

  • Dr. Egyed Péter

    Pusztaszabolcs – felnőtt háziorvos

    Az EESZT bevezetése mellett, otthonról is könnyen tudjuk segíteni a betegek mindennapjait munkaidőn kívül is akár, a sablonok segítségével gyorsan tudok betegdokumentációt végezni.

További Referenciák Ajánlásaink

Váltson NetDoktorra!

Kérje kötelezettségmentes, ingyenes bemutatónkat.
Maximális támogatással!