Visual Ixdoki

Ügyfeleink véleménye a NetDoktorról. Rendeljen bárhol, bármikor szabadon! Használja laptopon, táblagépen vagy akár mobiltelefonján. Tapasztalja meg a valódi szabadságot, rendeljen informatikai feladatoktól mentesen.
Visual Ixdoki

Vélemények

  • Dr. Békássy SzabolcsDunavarsány - felnőtt háziorvos

    Átállás: 2018.11.26.

    Egyértelműen a felhő alapú adatbázistárolás, és a szoftver webböngészőből történő elérésének köszönhető mobilitás miatt döntöttem a váltás mellett, hiszen tevékenységemet több telephelyen végzem egyidejűleg.

    Az új szoftverre történő áttérés egyáltalán nem igényelt infrastruktúra fejlesztést. A háziorvosi munka igen nagy részét a háziorvosi szoftverekbe történő adatrögzítés teszi ki, mely egy idő után természetes módon automatizmusok útján működik. Szoftverváltás során az új felhasználói környezetre történő átlállás természetes módon kisebb nehézségeket, az adminisztráció lassulását jelenthetik. Az új informatikai környezethez történő alkalmazkodásban a Dericom munkatársai készségesen rendelkezésünkre álltak telefon és számítógépes távelérés útján egyaránt.

    A program felhasználóbarát mivoltának köszönhetően kollégáim könnyedén elsajátították a program használatát, pár nap alatt fennakadások nélkül folytatódhatott a megszokott ritmusban a rendelés. A felhasználói felület egyszerű kezelhetőségének köszönhetően pár hét elteltével már dinamikusabbá is vált az ügykezelés.

    A program használata során folyamatos fejleszési igényekkel éltünk, melyeket a lehető legrövidebb időn belül a Dericom szakemberei megvalósítottak.

    Miért javasolná az ERODIUMot használó orvosoknak a NetDoktort?

    Az Erodium és a NetDoktor illesztésének köszönhetően felhasználóbarát módon, egy felületen kezelhetőek az Erodium bizonyos funkciói, illetve a NetDoktor adatbázisa. Bizonyos funkciók automatikus integrációjára is lehetőséget biztosít a két szoftver közös illesztése.

  • Dr. Lovas KrisztinaNyírgyulaj - vegyes praxis

    Átállás: 2018.03.12.

    Miért választotta a NetDoktort?

     Az előző rendszer nagyon lassú volt, a helyettesem győzött meg a NetDoktor használatáról. Úgy gondolom, jól döntöttem.

    Hogyan sikerült a szoftverváltás, mi a véleménye a folyamatról?

    Az adatáthozatal gördülékeny volt, ami elmaradt hamar pótolták. A NetDoktor használatába gyorsan beletanultunk, magától értetődő volt a felület. Amikor mégis elakadtunk, számíthattunk a DeriCom Kft. munkatársainak támogatására.

    Miért szereti a NetDoktort? Milyen funkcióit emelné ki?

    Amikor arra gondolok, hogyan segíti a NetDoktor a mindennapjaimat, elsősorban nem a funkciók jutnak eszembe, hanem az internet alapúság, a szabadság, hogy bárhol tudok dolgozni. Mobil token segítségével telefonról bárhol bejelentkezhetek az EESZT-be, nem kell a kártyaolvasóval bajlódnom. Szintén fontos számomra, hogy a munkatársak azonnal segítenek, az előző szoftvernél napokat vártam a kapcsolatfelvételre.

    Mit gondol a támogatásról, kollégáinkról?  

    100%-ig elégedett vagyok a munkatársakkal, kapcsolattartónkkal jól össze tudunk dolgozni. A NetDoktort az elsők között kezdtük el használni, ha bármit jeleztem, nagyon gyorsan lereagálták, akkor is ha fejlesztést kellett végrehajtani.

    Milyen plusz funkciókat, lehetőségeket tartalmaz a NetDoktor az előző szoftveréhez képest?

    Szerencsére elég hamar elfelejtettük az előző szoftvert, A gyorsaság, átláthatóság, felhasználóbarát felület mindenképpen nagy előnye a NetDoktornak. A betegeket jobban tudom rendezni, a doktárban bármelyik pácienst megtalálom. Könnyebbek a beállítások is, evidens, hogy a képernyőn mit hol keressek. Az előjegyzési naptárat és V.I.R. betegbehívót is használjuk, melynek jó az összhangja a NetDoktorral.

  • Dr. Kerekes IldikóÜröm - gyermekháziorvos

    Átállás: 2020.01.20.

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    A döntő érv volt az áttérésben az volt, hogy bárhol, bármikor, bármilyen eszközről tudom használni a programot.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Az áttérés nem igényelt infrastrukturális fejlesztést.

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    Az asszisztensnőm, a védőnők és én is hamar elsajátítottam a NetDoktor használatát.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Kérdés, probléma esetén mindig gyorsan kapunk segítséget, nagyon jól működik személyes kapcsolattartó rendszer.

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Az áttérésnél főként a korábban beadott oltások áthozatala jelentett nehézséget, de végül azt is sikerült a DeriCom csapatának megoldani.

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    A jelenlegi járványhelyzetben, amikor is a telemedicina kiemelt jelentőséget kapott, különösen jó döntésnek bizonyult a programra való áttérés. Kontaktként karanténba kényszerültünk nemrég, de otthonról az asszisztensnőmmel mindketten tökéletesen tudtunk rendelni.

    Milyen javaslatai, igényei vannak cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatban, ami az eddigiekhez képest még hatékonyabban segítené mindennapi munkáját?

    Vannak még általunk ki nem használt lehetőségei a programnak, kicsit nyugalmasabb időszakban majd ezekkel is szeretnénk élni.

  • Dr. Nagy JánosBudapest - felnőtt praxis

    Átállás: 2020.02.06.

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    Online felület, gép független, adatbiztonság (automatikus mentés), ezek az érvek szóltak a NetDoktor mellett. Az elmúlt évtizedekben sok problémát okozott hogy csak a rendelőben tudom elérni a szoftvert főleg azért, mert megnövekedtek a páciens oldalról az igények, és már nem tudom a 4 órás rendelési időben kielégíteni ezeket. Igény van az időbeli korlátozás nélküli háziorvosi szolgáltatásra, és egyre nő a mobil eszközök és kommunikáció szerepe és jelentősége is a betegellátás során. A másik fő érv, hogy a hardver eszközök korszerűsítése során problémát jelentett, hogy a szoftvert is (kisebb nagyobb bonyolultságok árán – ez szoftverfüggő) át kellett helyezni az új számítógépre. Sajnos a mi munkánk során ez az 1-2 napos kiesés sem volt szerencsés, ráadásul a kiszállási díjak egyre emelkednek, volt olyan, hogy fizikailag nekem kellett a gépet bevinni az irodába egy új szoftver telepítéséhez. Nem elhanyagolható szempont volt az sem, hogy az adatmentés automatikus, ez szintén nagyban megkönnyíti a munkánkat.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Új internet szolgáltatóval kellett szerződnünk, mert a régi kritikán aluli sávszélességet produkált.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Körülbelül fél éve használjuk, szerencsére a NetDoktor használata nem mondható nehéznek, könnyen elsajátíthatóak az alapok, de mostanra mondanám hogy gördülékeny lett a munka.

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    Az nagyon jó, hogy ha vannak is programhibák, vagy szerverhibák, akkor azt a fejlesztők is azonnal látják, és tudják javítani.

  • Dr. Érseki IldikóBudapest - gyermekháziorvos

    Átállás: 2020.08.17.

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    A legfontosabb a netes felület biztosítása volt. Így bárhonnan bármikor be tudok jelentkezni. Ha netán gond lenne a praxis gépével, akkor sem kell izgulni az adatbázis miatt. (Váltás előtt egy hónappal leesett a laptop táskával. Szerencsére nem lett a gépnek baja, de akkor nagyon megijedtem, hogy mi lenne, ha történt volna valami) Nem kell a helyettesnek gépet biztosítani, a saját gépéről is el tudja látni a betegeket.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Nem igényelt külön fejlesztést, a már meglévőket tudtam használni. (2018-19-ben történt a praxisban géppark fejlesztés)

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    A felület használata kívánta a gyakorlást, de ehhez kaptunk segítséget és sok minden teljesen logikus.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Durván egy hónap alatt belerázódtak az alapvető feladatokba.

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Voltak kéréseink, mint például az aláírás és bélyegző szerkesztése, ezek már másnapra megvalósultak. Az elvégzett oltások mentése Excel táblázatba is megoldódott, távsegítségen keresztül azonnal kaptam segítséget. Táppénzes napló javítás úgyszintén azonnal megoldódott.

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    A fő pozitívumok a netes felület és a kommunikáció lehetősége a betegekkel

    Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    A személyes kapcsolattartást kifejezetten jó ötletnek tartom. Alapvető gondnál azonnal kapok segítséget, de volt mikor én kértem úgy időpontot, hogy nyugodtan tudjunk a problémával rendelési időn kívül foglalkozni.

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    Nem kell menteni, frissíteni, és az elérhetőség

  • Dr. Barkaszi SándorKocsord - felnőtt háziorvos

    Átállás: 2019.07.08.

    Korábban a Visual X rendszerét használtuk, viszont az elmaradó fejlesztések miatt új program bevezetésén gondolkodtunk. Egy előadáson találkoztam Horváth Lajossal, a DeriCom Kft. Ügyvezetőjével, aki bemutatta a NetDoktor működését. Megtetszett nekünk a lehetőség, – különösen az okos eszközökről való elérhetőség miatt, – így váltunk végülis NetDoktor felhasználókká. 

    Sokat segít, hogy vényíráskor lehetőségem van a szakorvosi javaslat másolására, így nem kell egyesével felvinnem azt minden gyógyszernél. A Közgyógy adatok kitöltése szintén egyszerűsíti a gyógyszer adminisztrációt, mivel azután jelzi a rendszer, ha egy készítmény közgyógyra is kiváltható. Minden egy gombnyomásnyira van, minél több adatot viszek fel, annál okosabb lesz a program. A NetDoktor szinte teljesen kiváltotta a kézi adminisztrációt, csak a táppénzes naplót muszáj úgy is vezetnünk. Nagyon szeretem a NetDoktor rendszerét, bátran ajánlom másoknak is.

    Kiemelt kapcsolattartónk munkájával nagyon elégedett vagyok.

    Ahogy mondani szokás, a jót könnyű megszokni. A régi szoftvert is szerettem, de az új nagyságrendekkel jobb.

  • Dr. Czifra ÁrpádDebrecen - felnőtt háziorvos

    Átállás: 2018.09.10.

    Miért választotta a NetDoktort?

     Az előző rendszer nem volt túlságosan megbízható, nem frissítették megfelelően. Hátránya volt még, hogy csak egy gépen használhattuk, az asszisztenssel nem tudtunk párhuzamosan dolgozni. Régóta foglalkoztatnak az online szoftverek, mivel a felhasználóknak nem kell a technikai részletekkel foglalkozniuk, kevesebb informatikai probléma terheli őket, ráadásul a segítségnyújtás is egyszerűbb a számukra. 

    Hogyan sikerült a szoftverváltás, mi a véleménye a folyamatról?

    A szoftverváltásnál voltak nehézségek, az első 1-2 hónap döcögős volt.

    Miért szereti a NetDoktort? Milyen funkcióit emelné ki?

    Kiemelném az Orvos applikáció szkenner funkcióját, illetve a dokumentumok mobilitását. A páciensek dokumentumai, központi helyen érhetők el, rendszerezetten. A jól szervezett dokumentum rendező teljes egészében kiváltja a hagyományos, fiókos adminisztrációt. Az EESZT kapcsolódás remekül működik, könnyű letölteni leleteket, figyelemmel kísérni gyógyszereket (pl. felírás, lejárat, kiváltás dátuma). A statisztikai rész is stabilan működik már, szűrhető például, hogy hány beteg szed 1 bizonyos gyógyszert, ki járt a rendelésen 1 hónapnál régebben stb. Szintén hasznosnak találom a Kommunikációs Modult, hiszen sok beteg e-mailezik, a fiatalok pláne.

    Mit gondol a támogatásról, kollégáinkról?

    Az előző rendszernél szinte elérhetetlen volt a támogatás, a szoftveres problémákat távolról nehezen tudták megoldani. A felhasználó informatikai tudásától függött sok minden. A DeriCom Kft. munkatársai mindig elérhetőek, emellett az ‘írásos’ hibabejelentés is jól működik. Meglepően gyorsan reagálnak, akár aznap megoldják a problémát. NetDoktort használó kollégáim szerint is kiemelten jó a support. 

    Milyen plusz funkciókat, lehetőségeket tartalmaz a NetDoktor az előző szoftveréhez képest?

    A fő erősség az online koncepció, a felhasználónak csak a böngészőjét kell tudnia használni, annak is ajánlott, aki jobban, annak is, aki kevésbé ért a számítógépekhez. A környezet felhasználóbarát, a használatához azonban mindenképpen szükséges internet elérés. Nem bízunk semmit a véletlenre, vezetékes internettel és mobilnettel is rendelkezünk annak érdekében, hogy a kisebb internet kimaradásokat kezelni tudjuk. Mindez egyáltalán nem számít plusz költségnek napjainkban, hiszen ha valaki nem online rendszert használ, neki is ugyanúgy szüksége van stabil internet kapcsolatra az EESZT csatlakozás miatt. Kollégáim gyakran érdeklődnek a szoftverről, leginkább az online elérés lehetősége foglalkoztatja őket.

  • Dr. Vitális RékaBudapest - gyermekháziorvos

    Átállás: 2020.06.29.

    Kedves DeriCom Kollegák!

    2020 májusban döntöttem úgy, hogy kiöregedett számítógépeket lecserélem és egyúttal szoftvert is cserélek. Mivel magánrendelésem is van, örökös probléma volt, a folytonos szinkronizációból adódó kellemetlenségek. Az asszisztensemhez csatlakozni is helyhez kötött volt. Ezért az online szoftverek között keresgéltem, majd egyik kolléganőm adta meg a  NetDoktor elérhetőségét. A NetDoktor már az első beszélgetés után felkeltette az érdeklődésemet. Azonnal vásároltam két laptopot a két rendelőbe és elindultunk. Nagyon sok segítséget kaptunk technikailag is és gyakorlatilag is: jó volt egy kicsit visszaülni az iskolapadba és tanulni. A Dericom Kft. munkatársai a próba konverzió után is minden elakadáskor, akárhányszor hívtuk őket végtelen türelemmel és nyugalommal segítettek nekünk. Külön kiemelném, hogy számomra nagyon jó volt tanulni a Dericom Kft. munkatársaitól, mert nekem szinte az abc-től kellett kezdenem. A NetDoktor előtt mindig úgy rendeltünk, hogy az asszisztens dokumentálta amit vizsgálat alatt diktáltam neki és nyomtatta a receptet, a monitort nem is nagyon láttam. A NetDoktor előtt is folyamatos terhelés alatt kellett helytállni így próbáltunk gyorsak lenni az adminisztráció tekintetében, hogy ne várjanak a rendelőben a kis betegek, aztán rohantam házhoz a pácienseimhez, vagy újszülötthöz. Ergo , az én “tanulásom” mindig elmaradt. Épp ezért örültem a NetDoktor oktatásnak, mert nem csak az új program, de a számítógép használatában is nagyon sokat segítettek a Dericom Kft. munkatársai. Ezt nagyon KÖSZÖNÖM nekik!

    Pozitívumok : A programhoz fűzött reményeink beváltak-azóta még egy kolléganő is váltott NetDoktorra. Jelenleg egyik gép a rendelőben van, a másikat a magánrendelésen. A két gépről egyszerre is tudunk dolgozni az asszisztenssel ami nagyon nagy segítség számunkra. Külön kiemelném, hogy, a recept felírásánál színes gyógyszer információkkal segít bennünket a program, hogy több módon is felírhatjuk az adott készítményt, vagy szükség esetén javítani kell bizonyos mezőket. Összefoglalva a NetDoktor egy rendkívül jól átlátható program.

  • Dr. Magyar Erzsébet

    Tisztelt Igazgató úr!

    Ezt a levelet legalább tizenötször megírtam már gondolatban.

    Amióta a Covid elindult valahogy anélkül jönnek a következő problémák, hogy a legtöbbet le lehetne zárni. Ez most sincs másként. Egy dolog ami nagyon fontos az új program.

    Ezt az egyet biztosan, tudom, hogy nagyon jó döntést hoztunk! Ettől már csak az lett volna szerencsésebb, ha hamarabb tértünk volna át!

    Azt is korábban szerettem volna megköszönni, hogy a számunkra lényeges gyermekgyógyászati dokumentációban fontos változtatások bekerültek a rendszerbe!

    Nemkülönben az a segítség amit szinte pillanatok alatt megkaptuk az ukrán gyerekek ellátásához igen sokat jelent! Korrekt módon, a szabályoknak megfelelően tudjuk az adatokat használni.Amikor váltjuk egymást tudjuk követni az előzményeket, hálás köszönet az adatokat tárolásáért is!

    Nem tudom mennyire értékelik a kollégák ennek az utóbbinak lényegét elemét , de ha találkoznak majd egy “kék halállal“ ( mint mi most ezen a héten), akkor igen jól fog esni az, hogy egy új eszközzel folytatni lehet és nem kell infarktust kapni.

    Szeretnénk Boldog Húsvétot kívánni önnek családjának, munkatársainak.

    Dr. Magyar Erzsébet, Dr. Magyar. János

  • Dr. Czifra Árpád

    Debrecen - felnőtt háziorvos

    Jól áttekinthető felület, a legfontosabb adatok néhány másodperc alatt elérhetőek, gyorsan képbe tud kerülni az orvos a helyzetét illetően. A kiváló integrált EESZT funkció miatt elfelejtettük a leletek kézi felvételét, nincs elhagyott kihagyott lelet.

További Referenciák

Váltson NetDoktorra!

Kérje kötelezettségmentes, ingyenes bemutatónkat.
Maximális támogatással!