Visual SZOLGA

Ügyfeleink véleménye a NetDoktorról. Rendeljen bárhol, bármikor szabadon! Használja laptopon, táblagépen vagy akár mobiltelefonján. Tapasztalja meg a valódi szabadságot, rendeljen informatikai feladatoktól mentesen.
Visual SZOLGA

Vélemények

  • Dr. Kutnyánszky ValériaBükkösd – vegyes praxis

    Azért döntöttem a NetDoktor mellett mert ez már a jövő- nálunk mindhárman (2 ápoló) egymástól függetlenül használjuk folyamatosan, nincs főgép,nem kell hálózatban lennünk. Bárhonnan be tudok lépni,akár Indonéziából is, bármilyen eszközön (TAB,mobiltelefon). Az ápolónőm otthonról is betud lépni a programba. Az EESZTt bárhonnan bármikor elérhetem, a másik hatalmas előny, hogy nem kell menteni 1-2 naponta, mert a NetDoktor automatikusan folyamatosan ment a felhőbe mindent. A szoftverváltás nem igényelt fejlesztést.

    Az előző szolgáltatótól az adatok átkonvertálása akadozott, pedig az előző szolgáltató nagyon készséges volt,csak nem keresték meg. A Visual SZOLGA szoftverből a Nucleusra az áttérés nehezebb volt, mert csak komoly összeg befizetés után engedtek el, akkor is nehezítették az adatátadást. A NetDokorra váltást Jól fogadták a kollégák, hamar átálltunk, csak az adatátvétel volt nagyon nehézkes, de a mienk egyedi eset volt. A  Dericom Kft. mindig készségesen segítettek és személyre alakították és alakítják a NetDoktort.

    A nucleustól jöttem,az is jó volt-de előnyök: automatikus folyamatos mentés a felhőbe, bárhonnan,bármilyen eszközről tudom használni, sok automata sablon van-panasz,státusz,nyomtatványok, gyógyszerek stb., Be lehet lépni személyivel, vagy TOKEn-el, (szolgába csak személyivel-ilyen van az ügyeleten) van hangrögzítő, minden dokumentumot (fényképeket amiket én készítek,TEEKG, ABPM, Holter, táblázatokat) be tudom emelni a beteg dokumentációjába. Beteg Applikációval kommunikáció-oda vissza egyszerű (leletek, tanács,fényképek stb)Ügyfélszolgálat készséges,segítőkész. A NetDoktor egy nagyon praktikus, folyamatosan fejlődő szoftver és alkalmazkodik az előírásokhoz, és körülményekhez-segítve a munkánkat.

  • Dr. Gáti RenátaPécs - Vegyes praxis

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    A korábban használt szoftver grafikája, bővítései nem voltak megfelelőek a mindenapi munkánkhoz. A netdoktor könnyen elréhető bármllyen eszközről, így a beteg otthonában is könnyen hozzáférhetőek az adatok.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Nem volt szükség infrastruktúra fejlesztésre. Könnyen történt az átállás.

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    Személyesen Önnek köszönhetően sok segítséget kaptunk a saját igényünkhöz igazitásában a rendszernek.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Az asszisztensnőmmel pár hét alatt  80%-osan átláttuk a rendszert. Nekem az elejétől sokkal szimpatikusabb volt a szoftverük. A helyettesítő asszisztenső először shockot kapott az új rendszertől, de 2 hét után elismeően nyilatkozott róla.

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Sikerült megbeszélni.

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    Könnyebb átláthatóság, gyorsaság.

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    Modern, innovatív.

  • Dr. Badak ÉvaBeregdaróc - Vegyes praxis

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    -A korábbi program megjelenése elavult volt

    -Felesleges kattintások sorozata nehezítette a munkát, a belépés is több percet vett igénybe

    -Egy egyszerű gyógyszerfelírás is bonyodalmakba ütközött, a több oldalas terápiás lapok miatt

    -átláthatatlan volt a rendszer

    -ha rendelkezett is kibővített funkciókkal, azokat nem találtuk meg, akkor sem ha azokat megmutatták

    -nagyon lassú volt a program, gyakran lefagyott

    -az informatikusok jellemzően foglaltak voltak, csupán 16 ig voltak elérhetőek, délutáni rendelés alatt nem is kaptunk segítséget, visszahívást nem kaptunk

    -a rendelőben mac-et terveztünk használni, amely az előző programmal nem volt kompatibilis

    -a jogosítványok gyakran nem kerültek fel az EESZT-be, így az mo.hu-n nem tudtak ingyenesen jogosítványt hosszabbítani

    -sok időt vett igénybe a fertőzésbejelentés

    elavult billentyűkombinációkkal működnek funkciók, amiket az ember mindig elfelejt, vagy soha nem is ismert

    amikor felmerült a programváltás, az adat kikérésért pénzt kértek, a rendelői gépen rendelkezésre kellett bocsájtani az adatátvitelhez, a kikért adatok hibásan érkeztek, sok időt vett igénybe az adatok kikérése

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    -Nem igényelt infrastrukturális fejlesztést, a korábbi gépekkel is sokkal gyorsabban tudtunk dolgozni.

    -mivel a program felhő alapú, az ellátás során pl háznál használható tablet, így az ellátás egyszerűbb gyorsabb és eddig nem használt modern eszközök is bevonhatók

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    a korábbi szolgáltató adatkonvertálásért díjat számolt fel

    a kért adatok hibásan érkeztek

    a dericom munkatársai vasárnapi napon is dolgoztak, hogy héttfőn indulhasson a rendelés

    kaptunk személyes kapcsolattartót, aki jellemzően azonnal felvette a telefont, de ha nem vette fel, minden alkalommal kivétel nélkül visszahívott minket. Délutáni rendelésen is segítséget tudtunk kapni, nehézségbe nem ütköztünk, inkább megkönnyebbülést éreztünk

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    -15 percünk volt a rendelés indulása előtt, ezután tudtuk használni gördülékenyen a programot. A következő héten kb. napi egy kérdésünk volt, amire a személyes kapcsolattartó könnyen válaszolt, egy hét után már nem volt kérdésünk. Az asszisztensnő, aki korábban a felmondását fontolgatta, az új programmal boldogan dolgozott tovább a praxisban a csökkent adminisztrációs teherrel. Az asszisztens annak ellenére, hogy már 26 éve dolgozik az egészségügyben, középkorú, könnyen boldogult a programmal, nagyon örült neki.

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    -voltak, de mindig azonnal megkaptuk a megfelelő segítséget, válaszokat.

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    bárhonnan használható, bármilyen eszközről

    gyors, felesleges kattintásoktól mentes

    könnyű előjegyzést vezetni, illetve visszarendeléseket ütemezni

    feor kódokat használ a táppénznél

    automatikusan kitölti a nyomtatványokat, amennyiben van előzetes adat

    figyelmeztet a gondozásba vehető betegségekről

    a kötelező státuszokra van sablon, illetve esedékességről emlékeztető

    a gyógyszerfelírás könnyebb, átláthatóbb, gyorsabb

    a fertőzőbetegség bejelentése könnyebb, kijelentés egy klikk.

    a doktárban a betegeink megjelenésit azonnal látjuk

    Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    kifogástalanul működik, igényeinket megfelelően kielégítik

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    bárki számára 10 perces betanulás után használható, bárhonnan. Az idősebbek számára is könnyű használni, akik az újdonság miatt vonakodnak az áttéréstől

    Milyen javaslatai, igényei vannak cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatban, ami az eddigiekhez képest még hatékonyabban segítené mindennapi munkáját?

    az alapcsomagot a kis körzet finanszírozásából könnyedén ki lehet gazdálkodni, viszont az extra funkciók drágák, azokkal még egyszerűbb lehet az élet.

    az egyetlen hátrány a magasabb ár az extra funkciók esetén, de az alapcsomag könnyen kigazdálkodható

  • Dr. Jazbinsek BeátaKomló - Felnőtt praxis

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    Mert számtalan problémám volt az előző programmal, úgy éreztem nem alkalmazkodik a megváltozott helyzethez.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Semmilyenre, ill. az internet fel és letöltési sebessége miatt szolgáltatót váltottunk.

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    22 éve használtuk a megelőző programot, döcögő volta ellenére azt már megszoktuk. Itt minden más, még mindig nem ismerjük teljesen, de segítséget mindig kaptunk, ha elakadtunk.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Kollégáim jól fogadták az új programot. Ők fiatalok, könnyebben tudtak váltani, de 2.3 hét az kellett az átálláshoz.

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Igen, voltak személyre szabott kérdéseink. Minden esetben kaptunk segítséget, ill. Dr. Kovács Teodóra kolléganőm sok esetben segített bennünket a program használatában.

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    Elsődleges előnyét abban látom ennek a programnak, hogy szélesebb a külkapcsolata:-a betegek a programban e-mailen keresztül kérdezhetnek és ugyanitt válaszolhatunk is a páciens appon keresztül,-a program az otthoni számítógépről is elérhető, ha elfelejtettünk valamit, vagy időközben hívás jött, bármikor elérhető,-maga a látott kép testre szabható,-a fertőző beteg be,ki jelentés egyszerűbben megy szintén a programból, -a jogosítvány meghosszabbítása egyből felkerül az elektronikus térbe. Jó lenne ha a halottvizsgálati bizonyítvány is innen felkerülhetne az EHVB-re.

    Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    Zömmel zökkenőmentes a kapcsolattartás. Vannak olyan időszakok amikor nehezebb elérni a szolgáltatót, de ez többnyire akkor fordul elő amikor valami nem stimmel az EESZT-vel.

    Milyen javaslatai, igényei vannak cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatban, ami az eddigiekhez képest még hatékonyabban segítené mindennapi munkáját?

    A program részletesebb megismerése és használata során bizonyára lesznek még kérdéseink, ebben továbbra is igényeljük segítségüket. Az előjegyzési naptár lehetőségeit még nem terjesztettük ki, de a későbbiekben ezt szeretnénk a könnyebb beteg berendelés miatt bevezetni. Nagyon hiányzik a működő képes Savvy EKG integrálása.

  • Dr. Kovács Eszter TeodóraKomló - Felnőtt háziorvos

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    Már régóta szerettem volna egy jó, felhasználóbarát programra áttérni, a NetDoktor-ról hallottak és látottak kedvezőek voltak.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Az infrastruktúra adott volt.

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    Az előző informatikai cégtől való eljövetel nem volt zökkenőmentes, az adatáthozatalt megnehezítették.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Izgalommal vártuk a váltást. 3-4 hét kellett a gördülékenységhez.

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Igen. Sok kérésünkre rövid időn belül választ kaptunk, de van még olyan, ami szerintünk a munkánkat segítené, de azt a választ kaptuk, hogy informatikailag nehéz lenne megoldani.

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    Pozitívumok az előző programhoz képest:

    - gyorsabb

    - áttekithetőbb

    - az EESZT-hez való kapcsolódás problémamentes

    Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    A kezdeti nehézségekben nagyon sokat jelentett nekünk Hunyás Attila türelme, számunkra rögtön érthető magyarázata. Horváth Gergely szintén jó segítségünk a felmerülő problémáinkban.

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    Naprakészség.

    Mindezek mellett elégedettek vagyunk, és örülünk a váltásnak.

  • Dr. Juni EszterPécs - Felnőtt

    Miért döntött a NetDoktorra való áttérés mellett?

    Szerettem volna egy könnyen kezelhető, praktikus programot, mely fejlesztéseivel könnyíti az adminisztrációs terheinket.

    Milyen infrastruktúra fejlesztést igényelt az új szoftverre való áttérés?

    Nem igényelte a meglévő módosítását.

    Milyen nehézségekkel kellett szembenézni a bevezetés során, és milyen segítséget kapott a Dericomtól az induláskor?

    Nagyobb fennakadás nélkül átvészeltük a váltást, apróbb beállítási kérdésekkel fordultunk a cég munkatársaihoz, akiktől mindenben kaptunk segítséget, összességében rövid idő alatt hozzászoktunk az új felülethez.

    Hogyan fogadták a kollégák az új rendszer bevezetését, és kb. mennyi idő alatt vált gördülékennyé a mindennapi rendelés?

    Jól fogadták, üdítően hatott, hogy gyorsabban, gördülékenyebben ment a munka, úgy gondolom, hogy 2 hét alatt teljesen átszoktunk.

    Voltak-e személyre szabott kéréseik a szoftver használatát illetően, és ezeket mennyire tudták megvalósítani a Dericom szakemberei?

    Néhány plusz vizsgálatkérő lap felvételét kértük, amit meg is valósítottak.

    Mik azok a pozitívumok, lehetőségek, amiket kiemelne a NetDoktor mindennapi használatában az előző szoftveréhez / szoftvereihez képest?

    Naprakészen követi a jogszabályi, előírási módosításokat, gyorsan reagálnak az aktuális ellátási rendre/gyakorlatra.

    Mi a véleménye a DeriCom ügyfélszolgálatáról, mennyire hatékonyan tudja támogatni az Ön kapcsolattartója mindennapi munkáját?

    Mindig sikerül elérnünk valakit, ha nem a személyes kapcsolattartót, akkor a központi ügyfélszolgálaton keresztül, általában azonnal kapunk segítséget.

    Eddigi tapasztalatai alapján, mi az, amit kiemelne a DeriCom rendszereivel kapcsolatosan?

    Rengeteg funkcióval bír, teljes körű betegellátást, prevenciós ellátást és a páciensekkel való széleskörű kapcsolattartást tesz lehetővé.

    Milyen javaslatai, igényei vannak cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatban, ami az eddigiekhez képest még hatékonyabban segítené mindennapi munkáját?

    Folytassák így tovább a munkájukat! Köszönjük!

További Referenciák

Váltson NetDoktorra!

Kérje kötelezettségmentes, ingyenes bemutatónkat.
Maximális támogatással!