Torlódás a telefonos betegforgalomban

Milyen alternatív lehetőség van a betegek megkereséseinek a fogadására? Hogyan automatizálható a telemedicinális ellátások adminisztrációja?
Torlódás a telefonos betegforgalomban
Mit gondol, egy háziorvoshoz manapság egy 3 órás rendelés alatt hány telefonhívás fut be?
  • A: 0-50
  • B: 51-100
  • C: 101-200

Laikus számára bizonyára nehezen hihető, hogy a helyes válasz a C. Vagyis akár kétszáz hívást is tdni kellene az orvosnak és az asszisztensnek megbízhatóan kezelni, miközben a rendelőben megjelent betegeket is el kell látniuk. A rendelési idő alatt lebonyolított telefonhívások jó részét a praxisban le sem tudják dokumentálni telemedicinális ellátásként, mert arra már nincs kapacitás. Ezért a jelentésekben szereplő adatok meg sem közelítik a valós betegforgalmat.

Az alapellátásban dolgozók egyre nehezebben tudják a feladataikat ellátni. Miközben folyamatosan fogadják a telefonhívásokat a rendelés alatt, a rendelési idő végére több tucat üzenet is várja őket a rögzítőn és a mobilon, amit csak a munkaidőn túl tudnak megválaszolni. Ez után tudnak nekilátni az e-mailek feldolgozásához. A folyamatos túlmunka kimeríti az embert, és fáradtan mindenki könnyebben hibázik. Csak hát nem mindegy, hogy a pék kétszer sózza meg a tésztát, vagy az orvos ír fel tévesen gyógyszereket.

Milyen alternatív lehetőség van a betegek megkereséseinek a fogadására?
Hogyan automatizálható a telemedicinális ellátások adminisztrációja?

Ha a páciens a kérésével, vagy kérdésével a NetDoktor applikáción vagy a NetDokotor praxis weboldalon keresztül fordul az orvosához, akkor az közvetlen a NetDoktor orvosi szoftverbe fut be. A program Kommunikációs Modullja rendszerezett formában sorakoztatja fel a beérkezett üzeneteket. A rendszer a pácienseket a TAJ számuk alapján azonosítja, ami sokkal biztonságosabb, mint egy telefonon bediktált név alapján kezelni a kérést.

A TAJ egy egyedi azonosító, ezért kizárja, hogy felcserélődjenek az adatok. A NetDoktor applikáción illetve praxis weboldalon keresztül érkező gyógyszerfelírási igények kezelése a telefonon felvett kérések feldolgozásához képest kényelmesebb és biztonságosabb megoldás a praxis dolgozói számára.

Sokkal kevesebb telefonhívást kell fogadni, és el lehet kerülni a névazonosságokból adódó esetleges bonyodalmakat is. A teljes folyamat automatikusan adminisztrálásra kerül, így minden gyorsan vissza is kereshető a rendszerből.

Egy korábbi bejegyzésünkben részletesen írtunk róla, hogy a telefonon fogadott gyógyszerfelírási igényekhez képest mennyiben tér el az állandó gyógyszerek online rendelésének és jóváhagyásának menete a NetDoktorban. Online gyógyszerigénylés támogatása >>>

Készítettünk egy rövid tájékoztatót a NetDoktor Páciens applikáció letöltéséről és használatáról, melyet akár a váróban is elhelyezhet.

Nyomtatható NetDoktor Páciens Applikáció tájékoztató >>>

Bátorítsa a pácienseit, hogy töltsék le a NetDoktor Páciens applikációt, és azon keresztül küldjék el a gyógyszerfelírási igényeiket, azon keresztül foglaljanak időpontot, illetve azon keresztül küldjenek üzeneteket!

Az alkalmazás a Google Play áruházból illetve az App Store-ból ingyenesen letölthető.

A NetDoktor lakossági szolgáltatásairól bővebb információt ITT talál.

Persze az újdonságtól való félelem egy természetes érzés, de az online megoldások hosszú távon egy kényelmesebb és biztonságosabb megoldást kínálnak a betegellátásban is.

Amennyiben Önnek is szüksége lenne egy a napi feladatok ellátását hatékonyan támogató medikai szoftverre, vegye fel velünk a kapcsolatot!

További Blog

Váltson NetDoktorra!

Kérje kötelezettségmentes, ingyenes bemutatónkat.
Maximális támogatással!